מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

תריסי עץ והבית שלנו. הבית שלנו. בית מבטחנו. דלת אמותינו. האם אנחנו אוהבים את המראה של הבית שלנו? המראה בפנים, מראה הבית בחוץ? האם יש משהו שחסר לנו בעין שיכול להוסיף עוד ועוד יופי ותחושה של נועם בביתנו? מאמצים כאלו כנראה שנעשה כל ימי חיינו ולעולם לא נדע שובע. מה לעשות. דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם וכנראה שגם חצר נאה תעשה פעולה דומה.

 

בתוך הבית כולנו משקיעים את מירב המאמצים ואת מיטב כספמנו, בחוץ לא כולנו כל כך מצליחים לעבור את השלב שלרכוש את הצבע ואת המברשת בהומסנטר חנות עשה זאת בעצמך כלשהי וממש ללכת ולהתחיל לצבוע את המעקה או את הפרגולה.

 

ומי שרוצה להרוויח את שתי הציפורים במכה אחת תמיד יכול לחשוב על תריסי עץ.

 

תריסי עץ, הצורה הקמאית של החלון הטכנולוגי הראשון עוד אז מימי הביניים. תריסי העץ הם תוספת ראויה ומרשימה ביותר הן לחלל הפנימי של הבית שלנו והן לחלל החיצוני. תריסי עץ משווים לביתנו תחושה אדירה של עיצוביות, של ישן נושן, של בתי הכפר הפרוצים תריסי עץ של פעם, וגם בבית בפנים, תחושה של בניה, תחושה של בית קטן בערבה, תריסי הן תוספת מושלמת ואלגנטית כל כך ומה אתם יודעים, אפילו יש להם היתרונות שלהם. אולי תריסי עץ אינן הפתרון המושלם למען אבטחת בתנו, אך תריסי עץ הם הצורה היפה ביותר של תריסי שנוכל להרכיב בביתנו והם יעשו את העבודה הן פנימה והן החוצה. הרואים את הבית מבחוץ גם הם יכולים להתרשם מתריסי העץ שתמיד משווים לבית ולדרים בו (שודאי עבדו על העיצוב שלו) ידע והבנה וטעם טוב. תריסי עץ הם קלאסיים במראה שלהם ואני עדיין מדבר על תריסי עץ פשוטים ולאו דווקא על אלו המעוצבים. שם כבר ממש מדובר באומנות בתוך הבית.

 

תריסי עץ הם יקרים מאוד כמו כל דבר טוב – הם עולים כסף. אך לצד הכביכול חסרון הזה, של תריסי עץ ישנו יתרון שאי אפשר להתעלם ממנו. איכות. איכות תריסי עץ. הם איכותיים יותר ועמידים יותר לאורך זמן מכל הסוגים השונים של התרסים שאנו יכולים לרהט את הבית שלנו ואת מפתחיו בהם.

 

היום יש חומרים רבים וסוגים שונים של תריסים לשימושים שונים. כמובן שיש את תריסי האלונימיום ואת תריסי הסערות שיודעים להתנהל גם בסערה קשה כיון שלשם כך יוצרו. וכמובן שיש את תריסי הוניל שהם תכלס די זולים ומאוד נוחים אבל בסופו של דבר, אם אנחנו רוצים לשים דגש דווקא על העניין העיצובי והקלאסה של הבית שלנו הרי שנבחר בתריסי העץ. כפי שכבר נכתב פה תריסי עץ הם האלגנטים והיוקרתיים ביותר שיש היום ובבתי האמידים ושועי העולם נראה תמיד תריסי עץ מעוטרים מקיר לקיר.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009