מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שערי הכניסה צרכים להיות קלים למעבר ממקום אחד למשנהו. הרושם הראשוני קובע הכל כך אומרים בריות העולם ועל כן החשיבות הגדולה של שערי כניסה. חשוב שהם א, יממשו את התפקיד הפונקציונאלי שלהם, הינו שערי כניסה בטיחותיים ולאחר מכן, חשוב אולי אפילו יותר, שיעשו את הרושם הראשוני המוצלח ביותר וששערי כניסה יעידו וידברו טובה על בעל הבית ודיירי הבית או המבנה.

 

שערי כניסה לא מתחילים ונגמרים בדלת הבית בלבד., הם הכניסה כולה, אני מכליל את הדרך מהחניה ועד לפתח הבית כשערי כניסה ועל כן כל הדרך לשערי הכניסה צריכה להיות מאובזרת ומקושטת במיטב המאמצים שלנו על מנת לשוות לכניסה לביתנו, המעבר בשערי הכניסה, חזות ותוכן של ממש כשאנו מזמינים את הבאים בשערינו ולהותיר בהם את הרושם הראשוני המיוחל שאנו רוצים. לתת להם הרגשה כבר בשערי הכניסה לביתנו שהם באים לבית מאוד חם ומזמין או כל תחושה אחרת שאנו רוצים להעביר.

 

יש לזכור שבטירות למשל, שם הגביר רוצה להשליט מעט פחד ויראה על הבאים בשעריו , שם שערי כניסה בדרך כלל יהיו מאוד גדולים ובעד אשנב קטן יציץ השומר ויחליט האם לפתוח את שערי הכניסה למתדפקים עליהם או לאו.

 

כך למשל, שערי כניסה של כנסיות למשל, במקרים מסוימים או בכנסיות מסוימות של זרמים מסוימים, יהיו שערי כניסה מאוד מאוד נמוכים, על מנת שהבא בתוכם יאלץ להתכופף ובכך מזכירים לבאים בשערי כניסה את מבנה ההיררכיה ואת רום מעלתה של הכנסייה וכל שהיא מייצגת לעומת שפלותו של העובד אותה.

 

שערי כניסה הם כמו לחיצת יד בהיכרות ראשונית. חשוב להקפיד עליהן. לא אחת יצא לי לבקר בחברות עסקיות ששערי כניסה שלהם היו מעוטרי מרצפות יקרות, שער של ממש מעוטר ופורזל ומיואשים על ידי שומרים שמעידים שמעבר לשערי כניסה זה יש חברה יקרה שחשוב לה הרושם ויש לה מה להציע.

 

שערי כניסה מאוד יפים ומושקעים אפשר לראות תמיד בגני האירועים. שם בא מעצב מקצועי שיודע לעצב שערי כניסה ועושה מלאכתו נאנמה. אפשר לראות שם את כל ההצגה הנדרשת לשערי כניסה יפים. אם זה הפרחים, אם זה האבן המשתלבת כל כך יפה, אם זו התאורה המיוחדת שיודעת שפוך אור ושפע בתוך הפרחיה ועל גבי השביל, כל אלו נותנים לעוברים בשערי כניסה שלנו את התחושה שהוא בדרכו אל מסיבת המאה. שאם זה הוא שער הכניסה אז כנראה שההוד וההדר שבפנים פי כמה וכמה.

 

עסקאות רבות עלולות להיסגר על שבילי שערי כניסה ולא חשוב לאן. המקום, המעמד, הכמעט הגענו, וכבר כל היופי שנשפך סביב יכולים להביא לתוצאות נפלאות במשאי מתן ועל כן הרושם הראשוני חשוב כל כך ולכן לא מעט עסקים מרכזים מאמצים רבים בעיצוב שערי כניסה.

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009