מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

הבית שלנו. כמה חשוב לנו עיצוב הבית שלנו על כל חדריו הפנימיים והאיזורים החיצוניים של הבית שלנו. פרגולות עץ הן הבחירה של אנשים רבים שרוצים להעשיר את הבית שלהם בפינות חמדה. לפרגולות העץ מראה מאוד טבעי לחצר, זאת כמובן תודות לחומר ממנו מיוצרות פרגולות העץ, וכך מתאימות עצמן מבחינה אסטטית פרגולות עץ לכל שאר מרכיבי הבית שלנו ומשתלבות היטב בנופ ומעשירות אותו.

 

פרגולות עץ אינן יקרות מאוד לבנייה ומגוון העיצובים הוא אינסופי. מה גם כשאנו מדברים על פרגולות עץ אנו מדברים על פרגולה שבקלות אפשר להתאימה לכל מקום, לכל פינה, בכל גובה ורוחב וכמובן , שתמיד נוכל להזמין שוב את קבלן פרגולות עץ שיבוא וישדרג לנו פעם אחת שניה ושלישית אפילו את אותה פרגולת עץ ישנה שבנינו אי שם בזמן עבר.

 

פרגולות עץ נהנות גם מיתרון הגמישות שלהן לקיבוע בהן דברים שונים כמו תמונות ומנורות, קל לקדוח בעץ וכל אחד יודע לעשות זאת. כמו כן באיזורינו משמרות פרגולות עץ גם לסוכות בזמן סוכות והיום אפשר לראות כמעט בכל בית עם חצר פרגולות עץ.

 

פרגולות עץ הן גם מאוד ידידותיות לסביבה ובכלל משוות לבית אופי קצת ישן ונושן סטייל בית קטן בערבה. לא אחת שמעתי אל אבא שהתארגן עם בניו על ארגז כלים פשוט והזמנה מחנות העצים והחלטה לבצע בניית פרגולות עץ משותפת עם בניו ובנותיו.

 

הצמחים המטפסים אוהבים לטפס על קורות העץ של פרגולות עץ והעציצים הרגילים לסביבת העץ עוד מהטבע משתלבים היטב בין קורות פרגולות עץ.

 

כשאנו מבקשים לבנות פרגולות עץ חשוב מאוד לשים לב לטיב העץ. חשוב לזכור שאין לנו הרצון שפרגולות העץ שלנו תחזקנה לשנה שנתיים או אפילו ארבע. אנו בונים על פרגולות העץ שיחזיקו לזמן רב ביותר ושלא נצטרך לדאוג להן אחת לזמן מה ולהזמין את איש המקצוע שיבוא לטפל בפרגולות עץ שלנו. אנו רוצים לדעת שבחרנו עץ שיודע להתמודד עם השמש הקשה של ארצנו, עץ שיודע להתמודד עם גשמים ורטיבות ושגם יהיה זול ובעיקר יחזיק לשנים רבות. פרגולות עץ שנבנות בצורה חכמה אמורות לשרת אותנו שנים רבות ולהישאר גם אחרינו.

 

וכמובן שבאמצעות יצרתיות ותושיה לא כל כך גדולה אנחנו יכולים להפוך את פרגולות העץ המשעממות ביותר ליפות ביותר. קצת צבע ייחודי, קצת צמחיה משעשעת ותחת פרגולות עץ שבנינו ישנה פינה חמימה וטבעית ביותר וכל כך מזמינה אותנו לבוא לשבת בצל פרגולות עץ שלנו.

 

על העץ כמובן אפשר לתלות כפי שכבר כתבנו, באמצעות כלים פשוטים, כל מה שנרצה לתלןת. אם זה מדף, או פינת מנגל, או מנורה מעל שתאיר לנו את השהות שלנו תחת הפרגולה המאוד יפה שבנינו בחצר למען החצר שלנו תהיה משופעת באלמנטים מרחיבי דעת.

 

תחת פרגולות עץ תירחבו ותסעדו.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009