מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מצלמות נסתרות נמצאות בכל מקום. אתה פשוט לא יודע שמצלמות נסתרות נמצאות בכל מקום.

 

בעידן שלנו המאוד מתוקשר השימוש במצלמות נסתרות הופך לשכיח יותר ויותר וכמעט בכל סביבה אפשרית.

בנמלי התעופה משתמשים במצלמות נסתרות, בבנים משתמשים במצלמות נסתרות ובקניונים משתמשים במצלמות נסתרות. אפילו בבתים פרטיים משתמשים במצלמות נסתרות על מנת לשמור על היקר לנו ועל ילדינו מפני פורצים או מפני הבייבי סיטר ולפעמים אפילו מפני בני משפחה.

 

אי אפשר לאמוד את הערך של מצלמה נסתרת בבית שלך כיוון שאין לדעת על מה תעלנה המצלמות הנסתרות, ברוב המקרים כנראה שגם לא נרצה לגלות מה תפסו המצלמות הנסתרות.

 

המצלמות הנסתרות מצלמות ללא הפסקה ושומרות את כל המידע המצולם על קלטות. את התמונה של המצלמות הנסתרות אפשר לקלוט באמצעות משדר טלויזיה, המכשיר הסלולרי וגם באמצעות האינטרנט.

באשר מקליטות המצלמות הנסתרות תמיד אפשר לצפות בכל זמן כל עוד שמרנו את התיעוד שעושות מצלמות נסתרות.

ברוב המקרים השימוש במצלמות נסתרות יהיה למטרות אבטחה.

 

לרוב מצלמות נסתרות מחוברות למסך כלשהו שבדרך כלל נמצא בחדר האבטחה המיואש על ידי שומר הצופה במסך המציג את תמונת המצלמות הנסתרות. ברוב המקרים מסך אחד יציג תמונה של מספר מצלמות נסתרות המחוברות לאותו מעגל.

 

מצלמות נסתרות מאוד נפוצות בבתים הפרטיים בימים אלו. זאת כמובן בזכות השתדרגות האפשרויות שמציעים לנו היום יצרני מצלמות נסתרות וגם בגלל כיווץ המחיר המשמעותי עם התקדמות הטכנולוגיה, כיווץ המאפשר לכל נפש לרכוש לו מספר מצלמות נסתרות ולפזרן בכל מקום בו הוא רוצה לעקוב אחר הפעילות המתרחשת במקום זה.

מצלמות נסתרות בבית בדרך כלל יבואו בשביל להשגיח על המתרחש עם ילדינו. בעיקר כשאנו משאירים אותם לבד עם בייביסיטר או עם מבוגר אחראי שעליו אנו לא כל כך סומכים ורוצים להיות בטוחים שלא מתרחשת בבית שום פעילות פוגענית ובלתי רצויה. לשם כך מתקינים הורים מצלמות נסתרות ולצערנו הרבה המצלמות הנסתרות מביאות את התוצאה. לא אחת ראינו בחדשות מקרים מזעזעים שתועדו על ידי מצלמות נסתרות והוכיחו שהמטפלת היקרה עליה אנו כה סומכים עם היקר לנו מכל בעצם פוגעת ביקר לנו, הילדים שלנו. כך הלך וגבר השימוש במצלמות נסתרות בכל מקום בו אנו משאירים את ילדינו והמצלמות הנסתרות כבר לא כל כך נסתרות ואף אחד לא מתבייש בנוכחות שלהם. כך למצלמות הנסתרות יש גם כושר הרתעתי מאוד חשוב. מקדים תרופה למכה. היום כל אחד יודע שבכל סביבה מעודת לפורענות ישנן מצלמות נסתרות ושיש להיזהר. לא אחת אנו רואים בסרטים כיצד שודדים בעת זממם הנפשע פועלים לראשונה לאיתור מצלמות נסתרות וניטרולן.

 

בעבר היו מצלמות נסתרות מאוד קשור להסתרה בגלל הגודל שלהן. היום מצלמות נסתרות יכולות להיות מוסוות בקלות גדולה. אם זה בתוך הדובי, אם מדובר על הצבת מצלמות נסתרות מאחורי התמונה או בעט שלנו. בכל מקום אפשר להכניס היום מצלמות נסתרות.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009