מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מערכות האינטרקום מאוד יעילות כיוון שהן חוסכות לנו במקרים מסוימים את הצעקות מקומה לקומה. מערכות האינטרקום פופולריות לא רק במגזר הפרטי בו מתקינים במשקי הבית מערכות אינטרקום פרטיות אלא שגם במגזר העסקי מערכות האינטרקום מביאות איתן ערך מוסף גדול ביעילות העבודה ובחיסכון בזמן וכסף מן הסתם.

 

מערכות האינטרקום מסייעות לאנשים לקיים תקשורת זה עם זה באופן מיידי באמצעות לחיצת כפתור.

 

האינטרקום או מסייע לאנשים לקיים אינטראקציה זה עם זה באופן מיידי עם עזרה של דחיפה של הכפתור. בעלי עסקים וכן בעלי הבית הן מספר כיצד להבין את החשיבות של מערכות אינטרקום.

 

בימינו גם מערכות האינטרקום השתכללו והיום הפופלריות ביותר הן מערכות האינטרקום האלחוטיות. יתרון האינטרקום האלחוטי הוא בהתקנה שלו כמובן שחסרה את החורים בקיר והעברת החוטים בכל הבית. כל כך קל ונוח להתקנה.

 

עלות ההתקנה במערכות האלחוטיות זולה אף היא. ללא כבלים. ללא המתקין שיבוא לקדוח. למעשה כשאנו מדברים על אינטרקום אלחוטי אנו מדברים על מערכת אינטרקום ללא התקנה.

 

ההתקנה למעשה מסתכמת בחיבור מערכת האינטרקום לחשמל. במקרים רבים של מערכות האלחוטיות בכלל מדובר במערכות שפועלות על סוללות ואז אין שום צורך בחיבור לחשמל אפילו.

 

החסרון היחידי של מערכות אינטרקום אלחוטיות המופעלות על ידי סוללה הוא כמובן הזמן בו הסוללה נגמרת ויש להחליפה. כך ובכזו קלות, יכול אדם שיושב בקומה השניה של הבית או שנמצא בחצר, לשוחח עם אחיו שנמצא במרתף הבית למשל מבלי לצעוק ומבלי להזדקק למכשירי טלפון בעלי עלות שימוש, אלא רק על ידי לחיצת כפתור פשוטה על כפתור האינטרקום.

 

מערכת האינטרקום למעשה חוסכת לבני הבית את ההתרוצצות מקומה לקומה ואת הצעקות. במקום אלו, בצורה מאוד אלגנטית מרימים את השפורפרת ומדברים עם מי שרוצים לדבר.

מערכות האינטרקום המותקנות בבתי עסקים כדוגמת מוסכים ושאר מקומות בהן התקשורת מופרעת תקופות על ידי המכונות המרעישות, מערכות אינטרקום אלו מייעלות פלאים את התקשורת וחוסכות בכל אותם מקרי "טלפון שבור" וממש נותנת ערך מוסף לשורה הסופית בכל בית עסק. זוהי הדרך היעילה ביותר והזולה ביותר להשיג את תשומת ליבו של מי שאנחנו רוצים בצורה המהירה ביותר ולהעביר לו המסר שלנו בצורה הבהירה ביותר.

מערכות האינטרקום האלחוטיות מסוגלות לתקשר בטווח של 300 מטר וכך בעצם אפשר לחבר במערכת אחת את כל חלקי הבית ואת בית העסק ולפעמים גם את בית השכן. כך כל בני המשפחה, הן הזקנים והן הצעירים יכולים להנות ממערכת האינטרקום האלחוטית.

 

מערכות האינטרקום האלחוטיות נמצאת היום בשימוש בכל עבר. לא פעם משתמשים בהם בני הבית סתם בשביל הכיף ובשביל משחקים מרובי משתמשים בחצר. כמו כן, ניתן להשתמש במערכת גם בשביל לנטר אחר התינוק הישן בחדר הסמוך.

 

כמו כל מערכת העובדת על גלי רדיו, גם למערכת האינטרקום עלולים להיות הפרעות בשמע אך המדובר הוא מאוד מזערי ומאוד תלוי בסביבה.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009