מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

כבר חשבתם על עיצוב הגדר שלכם ואת צבע הגדר שלכם. בחרתם גם את התקציב שלכם ואתם ויש לכם ידיים די מוכשרות בכל הנוגע לעבודה עם הידיים וגם ארגז הכלים שלכם לא נעדר את כל הכלים הנחוצים להרכבת הגדר שלכם, אז באמת, למה שתוציאו את העבודה הזו החוצה ותבזבזו כסף ואת ההזדמנות ליום עבודה מהנה בחצר?

 

בואו נראה, הרכבת גדר, מה העניין והקושי?

 

כמעט ולא משנה אם זו גדר עץ, או גדר ברזל או סתם כלונסאות שנמצאים בחצר ועכשיו יהיו לגדר, כל אלו הם לגמרי בתחום העשה זאת בעצמך ואין שום בעיה לאדם הממוצע לעשות זאת לבדו. על מנת להרכיב גדר אנחנו לא צריכים יותר מאשר כישורים בסיסיים ואולי עוד שותף ליום המלאכה שיעזור לנו.

 

טעויות נפוצות בהרכבת גדר היא שלא חופרים עמוק מספיק את הבורות בהם אנו רוצים לטמון את היסודות של הגדר שלנו, או במקרה של גדר מעץ שלא מסיידים כהלכה את הבורות והמים זורמים ומזיקים ליסודות הגדר.

כמו כן בעת הרכבת הגדר חשוב מאוד שנדאג ליסודות של השער, שם יש הרבה תנועה ותזוזה ובלי יסודות כיאות השער יתנדנד לנו עם הזמן.

 

הרכבת גדר גבוהה או גדר פסטית כמו גדרות לפרטיות הבית או לאורוות או הרכבת גדרות חווה, כל אלו הם הם גדרות שהאדם הממוצע יכול להתמודד עם הרכבתן. עם זאת, בהרכבת גדרות מסוג זה מדובר בחומרי עבודה כבדים ויש צורך לעיתים בבן אדם שני ושלישי. במקרה של הרכבת גדרות כאלו, יש לחפור את היסודות עמוק יותר ולקחת בחשבון שרוח חזקה, או חיות ובני אדם עלולים לבוא בקרבת הגדר ויש לבנותה בצורה חזקה מאוד. כשאנו מדברים על הרכבת גדר גבוהה וארוכה, יש להבין שהרוח הולכת להתעמת עם הגדר שלנו לא מעט ואין מקום למרווחים מיותרים. הכל צריך לבוא על מקומו בצורה מדויקת ביותר.

 

הרכבת גדרות ברזל תעשה בדרך כלל על ידי קבלן מקצועי. בעת הרכבת הגדר יחפרו בורות ליסודות וימלאו אותם בבטון.

 

אם הזמנת קבלן שיבצע עבורך את עבודת הרכבת הגדרות, חשוב לשים לב למידות, ולגדלים ולקחת בחשבון שהגדר תהיה יציבה לכל משיכה או נסיון טיפוס ושלא נצטרך להזמין את הקבלן שיבוא להרכיב לנו הגדר שוב.

 

הרכבת גדרות נגד כלבים, שפנים וכן הלאה היא לגמרי התקנה פשוטה ורוב בעלי הבית יבצעו התקנה זו בעצמם. יש לא מעט גדרות כאלו חשמליות. האתגר הגדול בעת הרכבת גדרות חשמליות בבית הוא כל המקומות בהם הגדר נגמרת על מנת ליצור פתח, כמו למשל הכניסה לחצר, חניה, פח זבל וכן הלאה.

 

גדרות מורכבות יותר הן גדרות הברזל, גדרות בריכה, אלומיניום וכן הלאה והרכבת גדרות אלו תעשה בדרך כלל על ידי הקבלן גדרות המיומן בהרכבת גדרות. עבודות אלו טומנות בחובן חיתוך של ברזל ולעיתים גם ריתוך ועל כן חשוב להעיזר באיש מקצוע המיומן בכל אלו.

 

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009