מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות מעוצבות

 

כמו בתחומים רבים, גם בעולם הדלתות קיים דגש רב על עיצוב. הקהל הישראלי אוהב להיות יצירתי ופתוח בכל הנוגע לסגנונות ריהוט שונים ובוחר בדלתות מעוצבות ליצירת אמירה סגנונית שמרמזת על פנים הבית. עיצוב דלתות אינו רק עניינו של הלקוח הפרטי, אלא מעסיק גם קבלני בניין שמתחייבים לסטנדרטים גבוהים של עיצוב. קהל האדריכלים מעודד את מגמת החדרת הדלתות המעוצבות לתפיסה החזותית. דלתות מעוצבות אינן רק דלתות כניסה אלא דלתות לכל חלל בבית.

השוק המקומי מציע מבחר עצום של דלתות מעוצבות שאינן עוד פריט פונקציונאלי טהור אלא אלמנט ריהוטי שאמור להפריד בין חללים ולתרום לאווירה השוררת בכל חלל בבית או במשרד.

יצרניות הדלתות בארץ מושפעות מטרנדים עולמיים ומחידושים טכנולוגים המאפשרים יצירת דלת חזקה ומעוצבת תוך שימוש בשילוב של חומרים. בדלתות רבות משולבת כיום זכוכית. מגמה זו שילוב אלמנטים בדלת כמו זכוכית מאפשרת החדרת אור בגוונים שונים לחדר. אור החודר מבעד לזכוכית יוצר תחושת מרחב.

משקופים: שלתות מעוצבות מורכבות מגוף הדלת וממשקוף שיש לו תפקיד חשוב במיוחד ביצירת האמירה העיצובית. קיימים סוגים שונים של משקופים: משקופים בעלי פיתוחים מעץ מלא, משקופים מפורזלים, משקופים עגולים שמהווים חידוש בתחום הדלתות המעוצבות.  
ידיות לדלתות מעוצבות: ידיות הן האלמנט החשוב ביותר בדלת מעוצבת – דלת חייבת לשמור על נוחות שימוש אך לא להימצא כגוף זר עליה. ידיות הן עולם עשיר ומרתק בפני עצמו. קיימות ידיות מעץ מלא, ידיות ממתכות שונות שמאפשרות יצירת הבדל בין עיצוב מודרני ועיצוב כפרי נוסטאלגי. מומלץ כי לא תתרשמו מידיות רבות בחנויות המתמחות בכך  ולא רק מאלו המוצעות בחנויות הדלתות .

דלתות נסתרות: חברות רבות מייבאות דלתות ומשקופים מעוצבים מאיטליה וצרפת. אחד מסגנונות הדלתות הללו הוא הדלת הנסתרת שלמעשה ממוקמת במישור אחד עם הקיר כאשר המשקופים נמצאים בתוך הקירות ונסתרים מהעין.
דלת נסתרת נצבעת בהתאם לגוון הקיר וייחודה טמון  בכך שהיא מתמזגת עם הקיר והופכת ליחידה אחת. דלתות נסתרות ניתן להשיג  בגימור פורניר או בגימור אפוקסי.

בין הדגמים הקיימים תוכלו למצוא סדרה של דלתות פורניר בעלות קווים נקיים ומשקופים בקווים מעוגלים או ישרים. דלתות אלו ניתנות להשגה בגווני מייפל, אגוז ברזילאי או דובדבן שחור. כמו כן מוצעת סדרת הפורנירים, שמאופיינת בקווים נקיים, ומלווה במבחר משקופים בקווים מעוגלים או ישרים ומגיעות בגווני אגוז, מייפל, אגוז ברזילאי ודובדבן שחור. בנוסף קיימות דלתות איכותיות במיוחד, אשר נצבעות על פי דרישת הלקוח ומלוות במגוון של סוגי פנלים ואקוורלים על גבי הדלת. סידרה אחרת מציעה דלתות בגווני ונגה בקוויי עיצוב צרפתיים ואנגליים דלתות אלו  משלבות אלמנטים של זכוכית ואלומיניום.
סדרת דלתות מעץ מלא כוללת דלתות איטלקיות מעץ טוליפ או ואלמון  גושני.

טיפ עיצובי: אתם יכולים לרכוש דלת שבמרכזה או בצידיה משולבת זכוכית שקופה. על גבי הזכוכית תוכלו לצייר או ליצור דגמים שחביבים עליכם ובכך ליצור דלת ייחודית.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009