מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

קירות גבס

 

 

גבס הוא חומר נפלא שניתן לעשות עימו דברים רבים ניתן לבנות קירות, נישות, וקונסטרוקציות אחרות כמו משטחים . לוחות הגבס משמשים ביצירת קירות המפרידים בין חללים או יוצרים חציצה בחלל גדול אחד שיש צורך לחלקו . קירות הגבס העשויים לוחות גבס מחוברים לתקרה או לרצפה באמצעות פרופילי פח ומסלולי מתכת שיוצרים את המסגרת שאליה מחברים את לוחות הגבס באמצעות ברגים. קירות גבס הם אלמנט עיצובי ופרקטי שקל מאד להקימו . מגבס ניתן לבנות קירות, נישות , מדפים, נישות קיר ונישות ישיבה וכמובן סוגי מחיצות מעוצבות לבית ולמשרד.  קירות גבס ניתן ליצור בצורה מדויקת במיוחד, מה שלא תמיד מתאפשר בשימוש בלבנים. קירות גבס נראים כחלק אינטגראלי מהבנייה המקורית ולא ניתן לראות את החיבורים שנעשו לתקרה או לרצפה. חסרונם של קירות גבס הוא ברגישותם למים , קירות  גבס שבאים במגע ממושך עם מים עלולים להתנפח. חיסרון נוסף שיש לקירות גבס הוא היותם מבנה חלש, לא תמיד מסוגל לשאת משקל של ארונות קיר או של חיפוי שיש. אם אתם מעוניינים לתלות על גבי קיר הגבס ארונות או להציב טלוויזיה יש צורך לערוך חיזוקים מיוחדים למבנה המתכת שיוכלו לתמוך במשקל הכבד.
עיצובי קירות מגבס הם דרך נפלאה לשנות מפרט טכני של דירה או משרד. דרך הגבס ניתן להעביר את כל אינסטלציית החשמל באופן חבוי, ואף להתקין על הקירות גופי תאורה בצורה פשוטה ונוחה. ישנם קירות גבס דקים במיוחד משמשים בעיקר לבנייה של משטחים עגולים. עיצוב קירות גבס מאפשר בעזרת משחק תלת ממדי ליצור נישות, מדפים ואלמנטים דקורטיביים, להנמיך קירות, ליצור חלל בו ניתן להכיל מערכות בניין, מנהרות מיזוג אוויר, תקשורת וכו''''''''''''''''.

כים כל אחד יודע שבניית קירות ותקרות גבס מונמכות בבית הכניסה אותנו לעולם ענק של אפשרויות . זו גם אפשרות זולה וטובה לממש את ‏הפנטזיות הפרטיות שלנו לבית חלומותינו.  ‏ קירות גבס הן כבר מזמן לא מילה גסה, אלא נתפסים כאפשרות זולות ומצוינות לחולל שינויים גדולים ומשמעותיים בעיצוב החלל. אנשים רבים מעדיפים דווקא קירות גבס  , ‏בעיקר מתוך ידיעה שניתן להסירם בכל עת במהירות ולשנות בפשטות את החללים הפנימיים ‏בתוך הדירה. אנשים רבים הופכים דירת 3 חדרים לדירת 4 חדרים באמצעות התקנת קירות גבס.  

‏בבואנו לעצב ‏קירות גבס, ‏נישות ותקרות  עלינו לזכור כי ‏יתרונו הגדול של הגבס על פני חומרי בניה אחרים הוא בכך שהוא כחומר ביד היוצר, ‏ובאפשרותו להחליף תכונות וצורות, בהתאם לייעוד שתוכנן לו. בלוק אבן הוא בלוק, וכשמו ‏כן הוא: לא ניתן לצפות ממנו הפתעות. קירות גבס, לעומתו,‏ יכולים להיות מרובעים, קמורים, ‏עגולים או עשויים בדוגמת נקבים, או מעוצבים כקרניז פיסולי. דבר המוסיף מימד של  יופי לתקרה או ‏לקירות.
‏בגבס טמונים אין סוף משחקי עיצוב: ניתן להנמיך באמצעותו את התקרה, ‏לקבע בתוכה

‏יתרונות קירות הגבס: קירות גבס מבודדים ‏, הם חמים בחורף, קרירים בקיץ ושקטים כל השנה. טכנולוגית הבנייה ‏של קירות הגבס מאפשרת לתכנן את מידת הבידוד בקירות. במקומות בהם יש רעש רב ניתן להגביר ‏את רמתו של הבידוד. קירות גבס ‏אינם מכילים  חומרים רעילים שיכולים ‏להזיק לסביבה.
‏קירות גבס ממוקם על האריחים, כך שניתן לרצף את כל הדירה ורק אחר כך להחליט על מיקום מחיצות הפנים. כאשר מגיע זמן ‏שיפוץ הדירה אין צורך לשבור מרצפות. ‏הגבס הוא קל משקל,

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009