מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות פורמייקה ולמינציה

דלתות כניסה או דלתות פנים מגיעות לעיתים כחבילה עם הדירה החדשה. במידה שאתם אינכם שבעי רצון עם סוג הדלתות שבחר עבורכם הקבלן, תוכלו לבחור מתוך מגוון עצום המוצע לכם בחנויות המתמחות בכך.  

דלתות כניסה הן נושא מורכב, משום שהן אמורות לספק אטימה מוחלטת ולמנוע פריצה וכן לשמור על רמה גבוהה של אסתטיות וסגנון המתאימים לתחושה אותה אתם מבקשים ליצור.

דלתות הפנים, אף הן עולם מופלא של אפשרויות, פונקציונאליות ואסתטיות. ההבדלים ניכרים בסוגי החומר השונים, בצורות הפתיחה והסגירה וברמות הגימור. דלתות איכותיות ודקורטיביות אינן נחלתם של עשירים בלבד, אלא קיימות בתווכי מחירים המתאימים לכל נפש.

הדלתות הנפוצות ביותר הן דלתות הפורמייקה ודלתות הלמינציה. קיימים הבדלים בניהם. דלתות למינציה עולות פחות ונוטות לקבל שמות מרשימים על מנת ליצור רושם טוב יתר. הדלתות הללו מצופות בסוג של נייר אשר דומה מעט לטפט ומודבק על הדלת. עמידות הטפט אינה גבוהה, ועם הזמן יחולו בה קילופים ושחיקות למיניהן. מחיר של דלתות מסוג שכזה אינו עולה ברוב המקרים על ה 1000 שקלים אך עליכם לקחת בחשבון מחיר התקנה והוספת מנגנונים ליצירת ביטחון מירבי שגם הן עולים לא מעט כסף. גם בדלתות למינציה קיימים סוגים שונים וישנן דלתות יקרות יותר. משקופי דלתות מהודרים עולים יותר אך כדאי להשקיע בכך בכדי לזכות למראה מהודר יותר.

דלתות הפורמייקה מעט יותר משובחות, מכון שהן העלות רמה גבוהה יותר של עמידות למים שריטות ושחיקה. דלתות פורמייקה אינן נוטות להתקלף ושומרות על חזות יפה לאורך זמן. מחירן גבוה יותר ואם אתם רוצים לשדרגן ולהוסיף להן אביזרי מיגון נוספים הרי שתאלצו להיפרד מעוד מספר שקלים. משום מה כיוון הדבקת הפורמייקה על הדלת משנה גם את המחיר. כיון פורמייקה אנכי עולה פחות מאופקי.

צבעי דלתות אלו מגוונים, וכיום מודרני צבע הוונגה שהוא חום כהה. אתם יכולים להוסיף לדלתות אלו חלונות קטנים, או אלמנטים דקורטיביים אחרים כמו משקופים מעוגלים. כל שינוי בדלת כרוך כמובן בהוצאה נוספת.

טיפ חשוב: מומלץ מאד להזמין דלתות שיש בהן גומי אטימה אשר מסייע במניעה של כניסת רעשים. התקנת מעצור בדלת חשובה אף היא מכוון שהיא מונעת טריקות.

 

סוגי הדלתות הרווחים הן דלתות פלדה ודלתות עץ- החומר כמובן משפיע על החזות. דלתות מתכת הן חזקות יותר אך יש לבקש שתהיינה חסינות חלודה. ישנם יצרנים המבטיחים זאת בתעודת האחריות. דלתות שאינן מחלידות עולות כסף . דלתות עץ לעומתן עשויות מעץ אורן שהוא חומר זול ורך או עץ בוק, מייפל וכדומה.

שימו לב: מחירי הדלתות המוצעים לכם באתרי יצרני הדלתות הן עבור מידות סטנדרטיות – כל שינוי מיוחד במידות יכול לשנות לגמרי את המחיר. במוסף עליכם לקחת בחשבון את עלות ההובלה והתקנה.

ועוד טיפ חשוב ! רצוי שאת הדלתות יתקינו עובדי החנות ממה קניתם את הדלת. כך תמנעו מבעיות של נשיאת אחריות במקרים של נזקים ובעיות אחרות שצצות. כמו כן אם אתם יודעים כי הדלת תהיה חשופה לשמש חזקה שעות רבות, עליכם לציין זאת בפני המוכרים שיסייעו לכם למצוא דלתות שמתאימות לכך.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009