מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות עץ

 

דלתות עץ הרווחות במיוחד, משמשות כדלתות חוץ ובעיקר פנים דלתות עץ עשויות חומר טבעי שקל לעבדו וליצור ממנו דגמים  דקןרטיבים בעלי טקסטורות מרשימות.
דלתות עץ מגיעות בעיצובים מודרניים ומתאימות לכל סגנון שתבחרו. סוגי העץ השונים משפיעים על חוזק הדלת וכן על הגוון שלה, אך כיום אופנתי לצפות דלתות עץ בציפויים בוהקים המשווים לדלתות מראה יוקרתי ומפואר.
דלתות עץ יכולות להתאים לכל מפתח פנים או חוץ, אתם קובעים את המידות הדרושות לכם.
דלתות עץ הם שם כולל לסוגי דלתות שונים . בכתבה זו אביא בפניכם את זוגי דלתות העץ השונים על מאפיינן ותכונותיהן.

דלתות עץ גושני - מקור המילה גושני הוא "גוש" כלומר פלטת העץ מגיעה כיחידה אחת. דלתות עץ גושני מתייחסות לסוגי העצים הבאים : אלון, בוק, דובדבן , מהגוני ועוד.

דלתות העשויות מעץ מלא: מדובר בעץ טבעי  להבדיל מדיקט ומוצרים אחרים העשויים מעץ שעבר גריסה ועיבודים שונים. איכותן של דלתות נקבעת בהתאם למשקל הסגולי של העץ – כאשר דלתות העץ עשויות מעץ בעל משקל סגולי גבוה , הדבר מעיד על צפיפות עץ גבוהה והאיכות כמובן בהתאם. דלתות העץ המלא אינן זולות , אך מרשימות ובעלות טקסטורות מעניינות ושובות עין.  

דלתות עץ פורניר – פורניר הוא למעשה קליפתו של עץ טבעי בעובי הנע בין בין 0.2 ל-2.5 מ"מ ומשמש לציפוי. דלתות מעץ פורניר דומות מאד לדלתות עץ טבעי ובכך יתרונן. המחיר זול יותר והתוצאה מרשימה ביותר.
דלתות עץ פורמייקה – כידוע לכם הפורמייקה היא חומר ציפוי סינטטי שלעיתים מערבים בו מרכיבים של נירוסטה. את חומר הציפוי עבור דלתות אלו ניתן להשיג במגוון רחב של איכויות, רמות גימור, עוביים גוונים ודוגמאות. ישנן דוגמאות שממש מחקות מראה שלעץ טבעי וקשה להבחין בהבדל.

דלתות עץ mdf:  -או באנגלית  medium density fiber עשויות מלוחות שהן תערובת של שבבי עץ אשר מודבקים אלו לאלו. ה mdf הוא חומר שנפוץ מאד בתעשייה, אינו יקר, נראה אף הוא כעץ מלא וקל מאד לתחזק אותו.

דלתות עץ סנדוויץ'''': דלתות עץ אלו עשויות שכבות על עץ אשר מודבקות זו על גבי זו. דלתות עץ אלו מעט רגישות לתנאי מזג אויר. ובכך חסרונן העיקרי. עובי דלתות אלו ייקבע עפי מספר השכבות שבהן.
דלתות עץ מזונית: עשויות מלוח סיבית שהיא תערובת שבבי עץ  עם שבבי נייר ותערובת דבקים. שימוש במזונית הוא ליצירת מעטפת עבור דלתות זולות יחסית והוא מעט רגיש למין ולחות.

קיימות גם דלתות פלדה המצופות עץ , אלו דלתות יוקרה שניתן להזמין בציפי כל סוג עץ שתבחרו.

סוגי העץ הקיימים בשימוש דלתות הוא רב, כאשר לכל סוג קיים מראה ייחודי, צבע מעניין ואופי שונה. מאד מומלץ להיכנס לאתרי האינטרנט של החברות המייצרות דלתות עץ ולהתרשם משפע האפשרויות הרב. ייתכן כי אתם מכירים רק קומץ סוגי עצים ואינם מודעים למגוון הרחב יותר.

 

באתר דלתות פנדור, החברה המובילה בישראל לעיצוב וייצור דלתות, תוכלו למצוא מבחר עשיר של דלתות פנים מעוצבות מעץ, עם מבחר פתרונות דקורטיביים לבית. בקרו באתר פנדור לפרטים נוספים 

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009