מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות בית - המלצות

 

כאשר אנו באים לבחון המלצות בנוגע לקנית דלתות בית  פנים לבית חשוב לערוך הפרדה. דלתות בית שונות בתכלית מדלת חוץ ולכן אין ללמוד את תהליך בחירת דלת בית  על-פי הקריטריונים של דלת חוץ. דלתות בית אמורות להשלים את הטאצ'''' העיצובי השולט בחללי הבית ועם זאת להיות מסוגלות לשאת תפקידים של יצירת בידוד מרעשים ואור. תכנון דלתות בית הוא עניין של מכלול הפעולות הנעשות בכל חלל בבית או במשרד. עד היום הייתה קיימת נטייה שכל דלתות הפנים תארנה זהות, אך מגמה זו משתנה, וכיום דלתות ביתיכולות להיות בעלות מספר עיצובים שיוצרים הרמוניה ביית . לחדרי  ילדים יכולות להתאים דלתות ביתשיש בהן אלמנטים רכים וילדים. דלתות ביתשל חדר עבודה ביתיים המשמשים לעיתים גם כמשרד או קליניקה שאליה מגיעים לקוחות, יכולות לעטות חזות רשמית או מהודרת יותר. דלתות ביתשל חדרי אמבט ושירותים אף הן יכולות להיות בעלות חזות המעידה כל תוכנן. דלתות ביתהבית הטובות והמומלצות ביותר עשויותn עץ מלא, דלתות ביתאלו כבדות ומבטיחות לכם מראה יוקרתי ומהודר לכל הבית. רצוי שדלת פנים מעץ מלא תכלול משקופים עגולים מעץ מלא.

דלתות ביתמוצעות לכם מחומרים שונים . לכל סוג של חומר קיימות תכונות המשפיעות על עבירות הרעש ועל יצירת בידוד. אם אתם זקוקים לחדרים שתשרור בהן דממה כמו חדרי עבודה או חדרי שינה של מבוגרים, הרי שיש להתאים להם דלתות ביתמחומרים וצורות גימור ואיטום המתאימים במיוחד לכך. קיימות דלתות ביתהבנויות משילוב של חומרים, כמו מתכת וזכוכית או עץ ומתכת- שילובים כאלו משפיעים על חוזק הדלת ועל כבד פתיחתה . יש להתקין בדלתות ביתמנגנוני בלימת טריקה בכדי למנוע מצבים שהדלת נסגרת בטעות על יד של ילד קטן המשחק איתה. כל נושא העיצוב של דלתות הפנים התפתח מאד בשנים האחרונות בעיקר תודות להתפתחות סוגים חדשים של  חומרים ודבקים בשילוב  תהליכי ייצור חדשניים ואוטומאטיים הקשורים לעיבוד עץ . כל אלו אפשרו יצירת לוחות אחידים וחלקים. כפי שציינתי קודם לכן, דלתות הפנים מצטיינות במימד הדקורטיבי שלהן ,עיצובן אינו מוגבל והן לא עומדות בפני פגעי מזג האוויר. למעשה הקריטריון החשוב ביותר בתהליך בחירת דלתות ביתהוא התאמה לקו העיצובי השולט בשאר הבית ושאר פרטי הריהוט.  כיום על העלייה החדה שחלה בהיקף הבניה, עלו גם סטנדרטים של גימורי דלתות הפנים, והקבלנים מספקים לכם כיום דלתות ביתבאיכות מעולה , אך אם אתם חשים כי הדלתות הללו אינן מספקות אתכם וברצונכם להחליפן, כדאי שתתמצאו באפשרויות הקיימות הן מבחינת חומרים ורמות גימור וכמובן שגם מבחינת העיצובים . יצרניות דלתות ביתמציגות לכם קטלוגים אינטרנטיים להתרשמות מלאה. אם  בעבר נהגו להשתמש בדלתות ביתסטנדרטיות ופשוטות העשויות מעץ תעשייתי הרי שכיום , עקב המודעות הגבוהה במיוחד לניואנסים בעיצוב , הצרכנים אינן מתפשרים על הסטנדרטי  שרוצה הקבלן להעניק אלא מקפידים על עיצוב מושלם , מודרני ועל חומרים איכותיים בעלי עמידות ואורך חיים רב.

 
אם אין לכם יותר מידי כסף להשקיע בעיצוב דלתות פנים, אולי כדאי  שתשקיעו בעיצוב משקופים. גם הם עושים את העבודה. דלתות ביתהן עולם עשיר של אפשרויות  ומחירים ורצוי מאד לקרוא על כך חומר בטרם יצאתם לתור את החנויות. דלתות ביתמחומרים טובים, משפיעות ישירות על חזות הבית וגימורים טובים הם הכרחיים. דלתות ביתאינן חייבות לבוא כיחידה אחת משעממת אלא ניתן להוסיף בהן אלמנטים דקורטיביים כמו זכוכית , קרמיקה או ברזל. קיימים בתי עסק רבים המתמחים בעיצוב מיוחד של דלתות פנים.

ידיות של דלתות ביתחייבות להיות קלות לשימוש ועיצובן אף הוא משפיע על חזות הדלת כולה. ידיות הם עולם קסום שבו אינספור דגמים, אך חשוב להתאים את הידית לשימוש מאסיבי ופשוט. 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009