מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות לבית

 

דלתות כניסה לבית כוללות את דלת כניסה ואת מערכת דלתות הפנים. דלתות כניסה הם אלמנט פונקציונאלי בעל ערך עיצובי רב. הדלתות מעניקות את הטאצ'''' הסופי התומך בסגנון הרווח בחללי הבית שונים.

דלתות כניסה לבית יכולות להיבנות ממגוון רב של חומרים- לכל חומר התכונות שלו המשפיעות על חזותו ויתרונותיו בסוגי השימוש השונים.

דלתות כניסה לבית רצוי לבחור רק לאחר שסיימת את תהליך בחירת הריהוט. בבתים חדשים קורה שהקבלן בוחר עבורכם את סוגי הדלתות  כניסה, אך עיתים אין הדלתות באמת יוצרות הרמוניה עם שאר פרטי הריהוט או הצבעוניות השולטת. דלתות לבית, כוללות סוגים שונים של דלתות- דלתות לחדרי שינה, דלתות לחדרי אמבט, דלתות הפונות למרפסת, דלתות סלון , דלת לחדר עבודה דלתות כניסה ועוד. דלתות לבית מאייכות טובה יכילו אלמנטים המבודדים רעש וקור. בידוד מרעש הוא עניין חשוב ביותר. אינכם רוצים לשבת בסלון ולא להיות מסוגלים לשוחח או לצפות בטלוויזיה רק כי הילידים משתוללים בחדרם. לא הייתם רוצים לשמוע את רעשי חדרי השירותים והאמבט ועוד. דלתות לבית אמורות להיות בטיחותיות לשימוש אינטנסיבי ולכלול מעצורים המונעם את טריקת הדלת, ומערכת מנעולים או ידיות שנוחות לשימוש ושאינן נתקעות. דלת יש לפחות ולסגור בקלות.

דלתות כניסה לבית מגיעות בעצובים אינסופיים למשל: דלתות סלון נפתחות עם שילובי עץ ואלומיניום , בעיצוב נקי , או דלתות כניסה שעליהן ויטרז'''' ומסגרתן עשויה עץ עבה וטבעי.

אם פעם נהוג היה להתקין בבית סט של דלתות כניסה זהות לכל החללים, הרי שכיום מגמה זו השתנתה. הסגנון הופך להיות אקלקטי יותר, כלומר מכיל יותר מסגנון אחד. בפועל אומר הדבר כי אתם יכולים לבחור במספר סוגים שונים של דלתות למשל: דלתות לבית המיועדות לחדרי ילדים תהיינה עשויות עץ במראה חם וביתי בעוד שדלתות לחדר השינה של ההורים יהיו עשויות פרופילי אלומיניום מעוצבים וזגוגיות שקופות. דלתות כניסה לבית המיועדות לסלון הן נושא חשוב מאד.

ראשית מדובר בדלתות גדולות ורחבות האמורות להכניס לבית הרבה אור טבעי, הם חייבות להיות מעוצבות כיוון שהו חלק מהמראה הכולל של הסלון ואולי גם אמורות להיות מסוגלות לבודד רעשי רחוב. דלתות סלון פונות למרפסות או חצרות בבתים פרטיים וניתן להכניס בהן אלמנטים המונעים סנוור, או אלמנטים שלא יאפשרו לאנשים מבחוץ לראות בבירור את תכולת הסלון.

כל סוג של דלתות  כניסה לבית יכול לכלול מערכת בריחים לנעילה איכותית. נעילת חדרים היא חשובה מסיבות רבות, רק יש לוודא כי אופן הפתיחה והנעילה הוא נוח וקל.

אם אתם גרים בבתים צמודי קרקע, עליכם לדאוג כי דלתות הכניסה שלכם מסוגלות למנוע חדירה של מזיקים כאלו ואחרים. דלתות לבית אינן אמורות לחרוק ולשם כך יש לדאוג לרמת פרזול גבוהה ולוודא כי הצירים אינם מחלידים בקלות.
גודל המפתחים בבתים חדשים יכול להיות שונה חדר לחדר ולכל מפתח יש להתאים דלת בממדים המתאימים. לשם כך קיימות דלתות במידות סטנדרטיות ודלתות וחצי לחללים רחבים.

לבתים בעלי אופי אומנותי, קיימות דלתות אומן:  דלתות אלו כוללות טקסטורות אומן בעבודת יד, או אלמנטים דקורטיביים אחרים. הוספת ידיות הן הטאץ'''' הסופי הניתן לדלתות הבית. לא כל ידית מתאימה לכל סגנון ועליכן לתכנן זאת בקפידה. חנויות המתמחות בידיות יעניקו לכם את הייעוץ הטוב ביותר ותצגנה לפניכם את האפשרויות הריאליות והנכונות ביותר.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009