מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות ברזל

 

דלתות כיום הן פריט ריהוט בעל ערך דקורטיבי גבוה. דלתות ברזל כוללות סוגים שונים של מתכות כמו: צורן, כרום, ניקל ופחמן. דלתות ברזל מכילות סגסוגות שונות ועוברות עיבוד מיוחד שקובע את יכולת הגמישות שלהן ליצירת גדמים ואת חוזקן. דלתות ברזל עוברות סוגי חיתוכים באמצעות קרני לייזר, מה שמאפשר יצירת קווים ישרים ומדויקים.

דלתות העשויות פלדה הן לרוב בעלות משקל רב ועל כן קשה לפרקן ולהרכיבן, ואילו דלתות ברזל קלות משקל ועדיין שומרות על חוזק רב.

לא בכל סוגי הברזל ניתן להשתמש ביצירת דלתות או שערים, מאחר שהברזל נוטה להחליק מהר יחסית.

פלדה למרות משקלה היא חומר שעדיף להשתמש בו כיוון שהיא חזקה במיוחד ואינה מחלידה ( פלדת נירוסטה). המחירים גבוהים בהתאם ולא בטוח שיש הצדקה.

בכדי לפתור בעיות מסוג זה, מייצרים דלתות ברזל בעלות ציפויים מיוחדים המגנים עליהן מפני, רטיבות ומעניקות לברזל מראה נאה. ציפויי דלתות ברזל יכול להיעשות על-ידי צבעים רגילים או על-ידי צבעי פלסטיק. קיימים גם ציפויי אלומיניום, שאף הם אינם סופחים חלודה, וכן שיטת צביעה מיוחדת באמצעות צבע המכונה "המרטון" אשר התהליך מיוחד הופך לחלק אינטגארלי מהמתכת. ישנן יצרניות דלתות ברזל אשר צובעים את הדלתות באמצעות אלקטרודות, אשר אמונות על פיזור הצבע כל שהאו נדבק לחלקיקי המתכת וכך נמנעת הווצרות חלודה למשל שנים!

כיום בשל אופנות קיימות , מותקנות בבתים דלתות בגדלים בלתי שגרתיים, הדלת הופכת גדולה ורחבה יותר ואפשרויות העיצוב אף הן מתרחבות בהתאם.

ככל ששטח הפנים של הדלת גדול יותר, כך ניתן להכניס בדלת הברזל יותר אלמנטים דקורטיביים והיציר דלת אומנותית מהודרת ואלגנטית.

על גבי דלתות ברזל ניתן ליישם שיטות קישוט באמצעות נפחות ופרזול.

אם מדובר בדלת ברזל לכניסת הבית, עליכם להקפיד כי עיצובה יתאים לעיצוב הבית מבחוץ וכי מתקיימת הרמוניה עם הנוף בחצר.

דלתות ברזל מתאימות לכל סגנון עיצוב שתבחרו- הוספה של אלמנטים מן הטבע כמו חריצים בצורה של עלים וענפים יכולה להתאים לסגנון כפרי. ניתן להוסיף לדלתות הברזל אלמנטים חלונות קטנים, לשלב זכוכית עבה או אלמנטים דקורטיביים אחרים העשויים עץ גושני.

השוק מציע לכם דלתות ברזל בשילוב עם זכוכית טריפלקס חלבית, דלתות ברזל בעבודות חיתוך בסגנון ערבקה וזכוכית, דלתות ברזל צבוע בתוספת אלמנטים של נפחות, דלתות ברזל בציפוי של פליז מושחר ועוד.
דלתות הברזל  מייצרים במפעלים גדולים וכן אצל בתי עסק קטנים המתמחים ביצירת דלתות אומנותיות. ברזל הוא חומר שנכנס חזק לתוך מגמות אדריכליות מודרניות, ומדבר על חומרים בראשיתיים וטבעיים. דלתות ברזל מצליחות ליצור תחושה אותנטית אשר נובעל מגולמיות החומר. דלתות ברזל כאילו מחיות תחושות קדומות של ביטחון מוצק. הברזל משדר עוצמות ומעניק תחושת ביטחון אימיתית.
חלק מעיצובי הדלתות מנהלים דיאלוג עם עולם הארכיטקרטורה אשר מדגישה את החזרה לטבע ולפשטות. הדלתות בעלות קווים ישרים ובעלות עיבודים מחוספסים. ישנם גם עיצובי דלתות ברזל ברוח אחרת: קווים עדינים ומורכבים אשר יוצרים ניגודיות מעניינת בין החומר לבין עיבודו.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009