מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות

 

דלתות הם הראי של הבית שלנו שהוא הראי של עצמנו ושל התדמית שלנו בעיני הסביבה. דלתות הם תרבות לכל דבר, גם בענייני עסקים הכניסות חשובות. תרבות החברה זה משהו שנשמע כמו נחלתם הבלעדית של ה בנק אוף אמריקה ושל פדרל אקספרס .אני מציע לכם לחשוב פעם שנייה. תרבות היא דבר שיש לו חשיבות אפילו במשרד ייעוץ של אדם אחד הנעזר בעוזרת אחת במשרה חלקית. הרוח, המרץ והמקצוענות של העוזרת הזאת מכתיבים את הטון של הצעת השירות שלכם. בחברות המעסיקות שני עובדים יש תרבות ורוח נפרדת ומובהקת לטוב או לרע לא פחות מאחיותיהן האדירות. ‏התוצאה היא שרוב הדברים שעושים הגדולים חלים גם עליכם.

 

כמובן שיש חשיבות מרובה לקליטת עובדים וכן לפתיחת דלתות לכישרונות שיזרמו לעסק. הקדישו זמן כדי לשתף את העוזרת החלקית ההיא בחזון שלכם, כדי שהיא או הוא יקלוט אותו, ויעביר אותו ללקוחות ולספקים בשלל דרכים וצורות פעוטות. שקלו את האפשרות לשתף אותה ברווחים. לגבי היום, ולא מחר. ארוחת צהריים דו שבועית בנוסח מה נשמע? היא בגדר חובה, אם יש לכם שני עובדים או יותר.

 

‏פתיחת דלתות בענייני קהילה גם בחברה למכירת רהיטים או דלתות עם מספר עובדים הופכת במשך הזמן ביחד עם עבודה נכונה ויחסי ציבור טובים וגם שם טוב כמובן בקרב הצרכנים לעמוד התווך של הקהילה שלה, המונה עשרות ‏אלפי נפשות. אין שום חוק הקובע שרק הבנקאי או מפיץ המכוניות המקומיים יכולים לארגן התרמה של כספים נוספים לספרייה המקומית או לשגר את התזמורת של בית הספר התיכון לטיול מיוחד שהגיע לה, ובצדק. ההשתתפות בענייני הקהילה, בהקדשת זמן יותר מאשר כסף, היא עסק טוב מן היום הראשון. השם שלכם מופץ ברבים, מוסיף לבידול שלכם, והטוב מכל גם הופך אתכם למעסיק מושך שהוא המפתח להצלחה מתמשכת.

 

‏עוד בעניין פתיחת דלתות, מדובר בניהול שיטה טובה יותר של הנהלת חשבונות שהיא איננה דבר מסובך, אדרבא, כל בוגר תשע כיתות צריך להיות מסוגל להבין את ספרי החשבונות שלכם. אבל ספרים אלה חייבים לשרטט תמונה מדויקת וברורה, בזמן הנכון, של העסק שלכם. טוב תעשו אם מנהל החשבונות או היועץ הפיננסי שלכם המומחים בפתיחת דלתות בחברה שלכם או שאמורים להיות המומחים בפתיחת דלתות יבינו את החזון שלכם, ושיהיו להם יחסים טובים עם הבנקאי המקומי. האמינות שלהם, יותר מהאמינות שלכם, ישיגו לכם את קו האשראי שיידרש לכם מתי שהוא, ללא ספק למשל אחרי שסופת שלגים גורמת להפסקת זרם החשמל לשישה ימים ומלאי מתכלה בשווי של סכום מסוים הולך ונרקב לנגד עיניכם. לגבי ‏ידידים, בין שאתם שותפים לעסק ובין שאתם בוסים של עסק חדש, אתם זקוקים נואשות למישהו שתוכלו להתייעץ אתו, מישהו שאתם נותנים בו אמון מישהו יעיל שפותח דלתות בשפה עממית.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009