מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

קיימים סוגים שונים של דלתות כניסה. דלתות כניסה מצויות בבתים פרטיים, בבנייני מגורים, בבנייני משרדים, חנויות, בתי עסק הפונים לרחוב, משרדים ועוד.

דלתות כניסה חייבות להיות בראש ובראשונה נוחות לשימוש. נוחות שימו שהיא נגזרת של מספר אלמנטים: כובד הדלת, צורת הפתיחה שלה, עיצוב הידית ואיכות פרזול הצירים.

חומרים איכותיים בבניית דלת הם החשובים לתפעול יעיל וממושך. דלתות כניסה מאריכות חיים אם יש בהם אלמנטים המונעים שחיקה מוגברת, אם הן חסינות קור , חום ויובש, ובמידה ששי עליהן ציפויים, הציפויים מאיכות טובה ולא מתקלפים או דוהים בשמש.

דלתות כניסה איכותיות כוללות בריחים ופתרונות נעילה טובים המונעים ניסיונות פריצה, והן בעלות רמות גימור גבוהות המבטיחות לכם שקט נפשי לאורך זמן.

לכל סוג מפתח יש להתאים דלת כניסה אחרת- מתחילים בחשיבה על קהל היעד שיעבור דרכה, ועל מה היא אמורה לשדר. שנית מחשבים את העומסים הריאליים העומדים בפניה ולבסוף יש לקבוע את העיצוב הדרוש.

עדיף להכין את הרשימה הזו בטרם הגעתם לחנות ,על מנת שתוכלו לעזור לאנשי המכירה להוביל אתכם לדלתות המתאימות לכם ביותר.

רצוי שדלתות כניסה יהיו בנויות מחומרים שאינם סופגים כתמים או מחומרים שלא ניתן להבחין בקלות בכתמים שנוצרו עליהן. חומרים לבניית דלתות כניסה יכולים להיות מתכות שונות כמו פלדה או ברזל, עץ גושני, עץ תעשייתי המורכב מתערובות שבבים ודבקים, זכוכית, ושילובים היוצרים דלתות מהודרות ומיוחדות.

דלתות כניסה יכולות להיות בעלות שיטת פתיחה ידנית או אוטומאטית- דלתות כניסה אוטומאטיות מתאימות בעיקר למוסדות ציבוריים, חנויות , בתי מלון ומשרדים, בעוד שדלות רגילות מתאימות לשימושים שאינם תכופים ולחללים שאין צורך לשמור בהם על בריחת חום או קור.

דלתות כניסה לעיתים משתרעות על פני שטח רב, בעיקר אם מדובר בחללים ציבוריים. על-פי רוב הדלתות עשויות זכוכית. זכוכית היא חומר נפלא שניתן ליצור איתו צורות מעוקלות והוא מייצר בידוד מצוין. דלתות כניסה לבתים פרטיים גם הן יכולות להיות במידות גדולות במיוחד. דלתות כאלו ניתן להכין כיחידה אחת או כדלת וחצי- כלומר החלק הקטן של הדלת הוא בעל משמעות דקורטיבית בלבד כאשר ניתן להכניס בו עיטורים ותוספות מעניינות כמו ציורי זכוכית או פסיפסים.

דלתות כניסה אמורות לספר לנו משהו על פנים החלל ולכן רצוי שיהיה קשר עיצובי בינן לבין הרהיטים או אופי החלל הפנימי. לבית ששולט בו הסגנון הכפרי מתאימה דלת העשויה עץ גושני במראה כמה שיותר טבעי וללא עיבוד מיוחד לעץ או לחילופין דלת ברזל במראה עתיק. לחללים ציבוריים ומודרנים , מתאימות דלתות כניסה מזכוכית המשדרת יוקרה ויופי, ולבתים בסגנון עתיק תתאים דלת עץ בעלת פיתוחים וגימור לכה בוהק.

דלתות כניסה כמו כל רהיט אחר אמורות לשאת תעודת אחריות- תעודת האחריות חשובה ומונעת הוצאת כספים מיותרת על אנשי מקצוע. מומלץ מאד כי את תהליך ההתקנה של דלתות הכניסה תעשה החברה ממנה קניתם את הדלתות- באופן זה לא יווצר מצב בו מתקין חיצוני לא ייקח אחריות על הדלת או שהחברה שממנה קניתן לא תסכים לתקן את הדלת בטענה כי המתקין פגע בה

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009