מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות כניסה

דלתות כניסה ממלאות אחר פונקציות רבות. הן משמשות לכניסה לבתים פרטיים, כניסה לדירות, הן מצויות בתוך בנייני משרדים ועוד.
דלתות כניסה יכולות להיות ידניות או אוטומאטיות. הן עשויות ממגוון חומרים המותאמים לשימושים השונים, ומגיעות בעיצובים רבים המתאימים לכל סגנון שתבחרו.
דלתות כניסה כוללות שיטות נעילה שונות בהתאם לצרכים ותווכי המחירים שלהן משתנים בהתאם לגודלן, עיצובן, החומרים מהן הן עשויות ותוספות מיוחדות שבחרתם להכניס בהן.
לדלתות כניסה תפקיד מכריע ביצירת חציצה בין מקום ציבורי לפרטי. אם מבודר בדלתות כניסה לחנויות המצויות ברחוב הרי שהן חייבות להיות דקורטיביות במיוחד ולכלול פתרונות נעילה מתקדמים. אם הן מצויות בבנייני דירות הרי שהן צריכות להיראות יחסית סולידיות. דלתות כניסה עשויות ממגוון חומרים כמו פלדה, ברזל , גץ גושני, תערובות עץ למיניהן, זכוכית ושילובי חומרים כמו עץ וזכוכית, ברזל וזכוכית ועוד.
דלתות כניסה אומרות משהו על הנעשה פנימה- אם מבודר בדלתות לבתים פרטיים הרי שהן אמורות להיות העלות אופי בייתי. ולהעיד על הסגנון השולט בתוך הבית. אם מדובר בדלתות למשרדים, הרי שעליהן להיות מרשימות, מהודרות ובעלות רמות גימור גבוהות.
בחירת החומרים לבניית הדלת משמעותית אף היא מכוון שקיים קשר הדוק בין סוג החומר לאווירה שהוא יוצר.
כיום קיימים בתי עסק המתמחים ביצירת דלתות כניסה עם אלמנטים אומנותיים כמו ויטראז''''''''''''''''''''''''''''''''ים, הכנסת קטעי פסיפס, פרזול מיוחד, עיטורי זכוכית מיוחדים ועוד. אלמנטים דקורטיביים בדלתות הכניסה הם שם המשחק היום שהפכנו לחברה שמאד מודעת ומעריכה חיצוניות ורמה גבוהה של אסתטיקה.
דלתות כניסה מעל לכל חייבות להיות נוחות לשימוש- נוחות מתאפשרת באמצעות מספר אלמנטים כמו משקל הדלת, פרזול איכותי של צירים, סוגי ידיות מתאימים, ועמידות הדלת בפני חום רוח רטיבות או יובש. דלתות כניסה עומדות בעומסים רבים- הן מצויות בשימוש תכוף, לעיתים אנו טורקים אותן ולכן יש להקפיד על מנגנוני בטיחות המאפשרים גם לכם וגם לדלת עצמה שלא להיפגע. מעצור לדלת הוא חשוב מיוחד- דלתות כניסה עם מעצורים תעצורנה היכן שתחליטו מבלי להיטרק עליכם. דלתות כניסה חייבות אפשרות לפתיחה עד הסוף באמצעות אביזר המקבע אותן למקומן וממוקם סמוך לקיר אליו הן מחוברות.
דלתות כניסה חייבות להיות מספיק עבות על מנת שלא תשברנה בקלות, ועל מנת שניתן יהיה לקבוע בתוכן בריחים ופתרונות מיגון טובים הדורשים מעט נפח.
דלתו כניסה אמורות למנוע כניסה של רעשים מבחוץ- כיום קיימות דלתות שלתוך גופן מכניסים צמר סלעים ליצירת בידוד רעשים מושלם- דלתות כאלו קרויות דלתות אקוסטיות. כמובן שדלתות זכוכית לא יכולות להכיל בתוכן צמר סלעים, אל זכוכית עצמה היא חומר מבודד מעולה.
דלתות כניבה חייבות שיהיה בהן אלמנט המונע כניסה של מזיקים כמו חרקים או בעלי חיים קטנים. יש לדאוג לכך במעמד הרכישה, או להוסיף לאחר מכן גומי אוטם או "מברשת" שעירה שלא נותנת לאורחים בלתי קרויים להיכנס.
דלתות אמורות להיטרק ללא רעש בעיקר אם מדובר במוסדות ציבוריים או בנייני משרדים- ולכן יש להתקין בהן מנגנוני השהיית הסגירה שאמונים על שגירה איטית ורכה של הדלת.
ולסיום: דלתות כניסה נושאות תו תקן המעיד על תקינותן ובטיחות השימו שבהן- דרשו לראות אותו וכמו כן הצטיידו בתעודת אחריות עבור הדלת עצמה ועבור איכות ההתקנה.
עדיף שאת התקנת דלתות הכניסה תעשה החברה ממנה קניתם  את הדלת.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009