מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שערים ובטחון

שערים הם דלת הכניסה לבית הפרטי שלנו, או למקום העבודה. על השערים להיות ייצוגיים ועשויים בטוב טעם עם פרזול ראוי ברמה גבוה.

שערים הם המראה החיצונית של הבית. אתה מזמין אורחים לבית הדבר הראשון שהם נתקלים בו הוא השערים העיצוב שלהם, המראה הכללי שלהם, איכות הפרזול של השערים וכן הגימור שלא לדבר על איכות הצבע של השערים. אם אנחנו מדברים על איכות הצבע של השערים עדיף להזמין שערים עם צבע תנור, מאחר שהצבע בשמש הקופחת עלול לקבל מהר מאוד חלודה ולאבד מהברק שלו, חשוב מאוד לעשות שימוש בנושא שערים בצבעי תנור איכותיים. צבעי תנור איכותיים בתעשייה משמשים בעיקר בתעשיית הרכב שם העמידות של הצבע בפני פגעי מזג האוויר היא חשובה ביותר וקריטית למכירתו. היפנים למשל צובעים את הרכבים שהם משווקים בפס הייצור שבעה פעמים לפחות, צבע על צבע כך שהצבע של המכונית היפנית יחזיק מעמד זמן רב, ואכן צבע המכונית היפנית מחזיק זמן רב. גם בשערים הטכניקה של החברות של ייצור שערים דומה, מספר שכבות של צבע תנור עם לקה על השער והשער נראה מבריק ועמיד.

חשיבות נוספת בשערים ותחום נפרד בשערים הוא נושא השערים האוטומטיים. שערים אוטומטיים מגיעים עם גימור איכותי של השער שמשדר יוקרה ואיכות של צבע נדירה כאשר המנוע המורכב לשער שמגיע עם שלט אישי לכל בן משפחה יוצר אווירה מודרנית עם ליטוש של יופי לבית. בית פרטי או אחוזה מאופיינים כיום בשערים אוטומטיים. ללא שער אוטומטי אינך מרגיש שאתה מגיע לבית יוקרתי. שער אוטומטי הוא אביזר בלתי נפרד בסקאלת האביזרים של מוצרי החצר או בשפה מקצועית מוצרי הגינה. יש המעדיפים שער בצבע ירוק שנראה משתלב בגינה הפרחונית ויש המעדיפים שער בגוונים אחרים כמו לבן או אפור שהם צבעים סטנדרטיים בתעשייה.

כיום השער בבניינים העתיקים מסמל את אנשי הבית ואת ההיסטוריה האופפת אותם. אתה יכול למצוא שערים עתיקים ברחובות יפו וכן ברחובות ירושלים, בניינים ישנים עם שערים עם פרזולים מדהימים בכניסה וכל מיני עיטורים עתיקים שנעשו בזמנו במלאכת יד. מקורם של השערים העתיקים הוא בחומות שהיו מקיפות את הערים הישנות בהיסטוריה, כך למעשה זה החל. כיום השער משמש כאביזר דקורטיבי בבתים רבים וכן במקרה של השערים האוטומטיים המודרניים השער משמש כאביזר בטיחותי מפני גנבים ופורצים למיניהם. השערים האוטומטיים מצוידים בחיישנים או בקודים שנמצאים ברשותם של בני הבית בלבד. כל בן בית מקבל שלט עם תצריף של קוד מיוחד בתוכו המהווה מין מפתח אלקטרוני לשער שנמצא רק בחסות בעלי הבית. האיש מבחוץ נתקל בחומה אלקטרונית בלתי חדירה ונאלץ לעשות שימוש באמצעים פיזיים שאינם יעילים במקרים הללו. הגנת השער האלקטרוני יעילה בעיקר כנגד פריצה וגניבת מכוניות ולא כנגד פריצה לבית, אלא אם כן מותקנים על השער עצמו חיישנים אלקטרוניים שמחוברים לאזעקה היקפית בבית עצמו.

כיצד נבחנת עמידות של שער

חומרי ייצור

חומרי הייצור משקפים את עמידות השער. ברזל מגולוון עם קורות-שער העשויות מברזל דאבל טי הוא השילוב העמיד ביותר בשערים. שער מדגם זה משמש באופן תדיר כשער אלקטרוני במפעלים הגדולים ביותר בארץ. לעומתו, בתחום המשק הביתי נהוג יותר לרכוש שער אלומיניום. יצויין כי גם בשער זה ישנם הבדלים גדולים מבחינת ריכוז החומר: דיפון השער במסה קריטית של חומר תיצור שער כבד-משקל העמיד בפני כניסות רבות ודיפונו במעט חומר תיצור שער קל יותר. התעשייה כיום יודעת לייצר שערים כך שגם יהיו מדופנים במסת חומר רבה וגם יהיו קלים לגרירה ודחיפה.

מפתח השער

המפתח הוא הסף, השטח הפנוי שקיים טרם התקנת השער. בדרך כלל במפעלים ובתים רבי דיירים המפתח יהיה גדול ובבתים קטנים המפתח יהיה קטן. יצויין כי דווקא לבעלי המפתח הקטן ישנו יתרון בנצירת השער שכן שער קטן ודק ננצר באופן הרבה יותר מדויק והרבה פחות תנודתי משער עם מפתח גדול. שער מסוג זה נוטה להתנודד, ולכן נדרשת התקנה מקצועית שתמנע כמעט לחלוטין תנודיות מסוג כזה במפתחים הגדולים.

כמות בקרות הכניסה והיציאה לשער

חשוב לדעת כמה אליטרציות יהיו בשער: כמה פעמים הוא יוזז על מנת להיכנס ולצאת. בהתאם לכך יש לבחור שער חזק אשר יוכל לעמוד בעומס. ברור כי יש הבדל בין בית פרטי בו גרים גמלאים שבקושי יוצאים מהבית, לבין בית המשמש כגן ילדים בשעות היום. ההבדל בין כמות הכניסות עצום ולכן נדרש שער שונה לחלוטין. גם בתחומים שיוצאים את גבול השימוש הביתי ישנו הבדל. שער של מתחם כלשהו באזור התעשייה של צפון חיפה, היכן שממוקמים בתי הזיקוק, יצטרך להיות עמיד הרבה יותר משער של מפעל קטן במרכז הארץ מאותה הסיבה.

 

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009