מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

סורגים

סורגים הם המגנים החיים על ביתנו מפורצים ופריצות למיניהם. סורגים הם המיגון שלנו בבית מאז ומתמיד. סורגים הם מיגון בסיסי לבית כאשר אחרי התקנת סורגים אנחנו עוברים למערכות מיגון טכנולוגיות. יש כיום סורגים עם עיצובים שונים: סורגים שתי וערב, סורגים מתקפלים, סורגים עם עיצובים שונים של כותרות, וכן סורגים סטנדרטיים.

EDS ‏ היא חברה ענקית, המעסיקה יותר מ- 70‏ אלף עובדים. יתר על כן, היא ידועה עד היום בתרבות מאחורי סורגים שהנהיג בה המיליונר רוס פרו מההתחלה, בשנת 1962 ‏. ובכל זאת, EDS ‏ הענקית והממושמעת הזאת עם סורגים מארגנת את עצמה בצורה יפה. ‏יתר על כן, ארגון עצמי הוא אחד מסודותיה החיוניים. החברה השתדלה מאוד לפתח תכניות מסודרות לשיבוץ כוח אדם, אבל הן נכשלו פעם אחר פעם בגלל מחסום סורגים מנטאלי.

אנשים עסוקים נבונים ומהירים יותר מרוב השיטות החכמות, מסביר ברי סליבן, מנהל השיווק של EDS ‏. וככה זה הולך שחברה: ננסי ר'''''''', מנהלת תיק לקוח מכובדת, מצלצלת אליך ומספרת לך ששמעה מעובד אחר על הביצועים הנפלאים שלך בפרויקט של חברת א, ב, ו-ג, יש לה משהו דומה, עם כמה שינויים נחמדים, שהולך להתבצע אצל הלקוחה שלה, חברת קר"ש. רוצה להיות מנהל הפרויקט? מתי אתה מתפנה לכך? נניח שאתה מקבל את הג''''''''וב ואת התפקיד הנוכחי אתה מסיים החודש, ומסכים לתאריך התחלה בעוד שישה שבועות מהיום. ברגע שאתה מניח את השפופרת, אתה ניגש ליומן שלך יומן נייר או אלקטרוני ומתקתק שבעה שמות העובדים על שבעה פרויקטים שונים בארבע מדינות בשלוש יבשות, ומתחיל לחייג, או לשלוח דואר אלקטרוני בנוסח חברים רק עכשיו דיברתי עם ננסי רי, שפיתתה אותי עד שהשתכנעתי לעבוד בפרויקט של קר"ש. נשמע נהדר, וזה יאפשר גם לך ללמוד המון. אני מנסה לתפוס ‏גם את החברים אנחנו מתחילים בעוד שישה שבועות, אבל אולי אוכל לתמרן עם זה קצת. מה דעתכם? תודיעו לי על זה נשתמע.

במרוצת 72 ‏השעות הבאות אתה מצליח לגייס גרעין של צוות בן 12 ‏איש שדרוש לך כדי להתחיל. אתה גם מדבר עם פרופסור מומחה מבית הספר לכלכלה בלונדון, ששמו הולך לפניו בכל העולם, כדי שייתן לך שישה ימי ייעוץ בארבעת החודשים הבאים. למעשה יש שני סוגים של מנהלי פרויקט: אלה שמחכים שיציבו להם אנשים לפרויקטים שלהם, ואלה שמארגנים לעצמם צוותים משלהם. נחשו מי צובר לעצמו תהילה וכסף? ‏חייכתי לשמע תיאוריו של סליבן. אף כי EDS ‏אינה גדולה הרבה יותר מהמעסיק הקודם שלי, מק''''''''קינסי ,הסיפור שהוא סיפר תאם להפליא את הניסיון שלי . משרד הייעוץ המגלגל מיליארד דולרים ויותר מארגן את עצמו בתכליתיות בכל יום, בדיוק לפי הקווים ששרטט סליבן, מבלי שמישהו נובח אפילו פקודה אחת.

הלקח של הסיפור הוא שאין חדש תחת השמש. הוליווד תמיד עשתה זאת בצורה כזאת. ככה גם חברות בנייה, ומק''''''''קינסי, ו- EDS ‏וכמעט כל חברה של שירותים מקצועיים. הדוגמה של EDS ‏מלמדת גם לא, מוכיחה גם שלארגון עצמי תכליתי אין שום מגבלת גודל. לקח נוסף הוא כי ההגדרה של ניהול פרויקט תכליתי כוללת בראש הרשימה, או סמוך לו כישרון מלוטש היטב לפיתוח רשת כתובות וטלפונים וניצולה.

התאמת סורגים לחלון

יש שימוש ברור עבור סורגים לחלון במיוחד כאשר אנו גרים בבתים הפרטיים, שיש סכנה גדולה יותר לפריצות. יש לשקול את התאמת סורגים לחלון. ניתן להזמין סורגים שיתאימו לצבע התריסים והחלונות ושהעיצוב שלהם יהיה מרהיב. הרבה אנשים חשים בסגר כאשר הם צריכים להזמין סורגים ולכן הם מעוניינים לבצע התאמת סורגים לחלון על מנת שלא לחוש הרגשה של סגר. יש הרבה משפחות המזמינות סורגים גם בבניינים, במיוחד על מנת להגן על הילדים הקטנים, שלא יפלו חלילה מהמרפסות או החלונות.  יש היום מגוון של סורגים בכל מיני צבעים וסגנונות והם ממש דקורטיביים ואפילו מוסיפים לעיצוב הבית. התאמת סורגים לחלון היא הכרחית בכדי שהעיצוב יהיה מושלם והסורג לא ייראה כמשהו שאינו שייך לחלון או לתריס. יש מגוון רחב של צבעים לסורגים של החלונות וניתן להתאים את הצבע והדוגמא שתמצא חן ותתאים לכם למראה הבית.  הרבה פורצים נרתעים למראה של סורגים, וכאש הפריצה לבתים, הופכת להיות קשה יותר, הם נרתעים מלפרוץ כאשר ישנם סורגים חזקים בחלונות הבית.  אפשר להתקין סורגים  בחלק הפנימי של החלון על מנת לקבל מראה יותר אסתטי. אם אתם שומרים רכוש יקר כמו תכשיטים או כסף, יש לחשוב על מקדם ביטחון ולשים סורגים לחלונות.

ההתאמה של הסורגים למראה הכללי של הבית

ניתן לבצע התאמת סורגים לחלון למראה הכללי של הבית. יש לשים לב כי הסורגים יהיו בטיחותיים ויעמדו בתקן. יש להזמין סורגים רק מחברה ידועה שיש לה שם ומוניטין. חשוב להתקין סורגים שיהיה קל לפתוח אותם במקרה חלילה של שריפה או רעידת אדמה. חשוב לא לבחור צבע עכור או דוגמא משעממת של סורגים. ניתן לשדרג את מראה הבית באמצעות התאמת סורגים לחלון.  יש לוודא אם יצרן הסורגים שלכם, יכול לתת שירות של תיקונים. יש לוודא כי הסורג תאים לחלון ולגודלו. הצורה של הסורגים היא חשובה, אסור שיהיו רווחי9ם גדולים בסורגים, על מנת שאם יש ילדים קטנים לא תקרה תאונה חלילה. ניתן למצוא סורגי אקורדיון  מתקפלים לוויטרינות בסלון שזה עוד פתח שיכול להיות מסוכן עבור פריצה של אורחים בלתי קרואים. יש היום הרב יצרנים וניתן למצוא אותם באמצעות אתרי האינטרנט השונים. יש לציין כי תוכלו אף למצוא שלל של דוגמאות של סורגים שיכולים לבצע לכם התאמת סורגים לחלון בדרך הכי מושלמת. מי שאוהב פיתוחים מיוחדים או "סורג בטן" בו יוכל אף להציב עציצים או אדניות ם פרחים צבעוניים ויפים שיעניקו מראה מיוחד וכפרי לביתכם.

מדוע כדאי לנו להתקין סורגים?

חשוב כי יהיה לנו את הביטחון בבית שלנו. אף אחד אינו אוהב שפוגעים לו ברכוש, או מבהילים את ילדיו הקטנים באישון הלילה באמצעות פריצה. יש היום המון פריצות לבתים ולדירות בכל שעות היום והלילה. על מנת שנהיה בכל זאת שקטים, יש להתקין סורגים, בנוסף לאמצעי ההגנה האחרים. ניתן לבצע השוואת מחירים של סורגים בכל מיני חנויות או יצרנים שמתמחים בהתקנה וייצור של סורגים. שימו לב, כחי בכל בית בו יש ילדים, יש גם סורגים ובצדק. יש להתקין תמיד סורגים שיהיו בטוחים גם נגד נפילות של ילדים, שאף זו סכנה ידועה וזו הסיבה הנוספת שהרבה משפחות מתקינים סורגים בחלונות הבתים או הדירות. כאשר יש את כל אמצעי המיגון בבית, ניתן להיות שקטים יותר, כי מבחינתכם עשיתם הכול על מנת שלא יפרצו לביתכם. ניתן להתאים את הצבע הרצוי כם לפי צבע חלונות ודלתו האלומיניום שיש ברשותכם.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009