מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   
חלונות בלגים
 
כיום יש מספר חברות שעוסקות בייצור חלונותודלתות מפרופילי ברזל, פרופילים שהם בעלי חתך מיוחד שנקרא כיום בשפת העם פרופיל בלגי. לגבי חלונות בלגים עד היום היו מיוצריםחלונות רגילים ודלתות סטנדרטיות מפרופילים שונים של ברזל. כיום עם הופעת מוצרי חלונות בלגים וכן פרופיל הקריסטלנוצרו שינויים שמשפיעיםעד לימינו אלה על שוק חלונות הברזל. יש לציין כי בשעה טובה זאת הייתה כמו שאומרים הפעם הראשונה שבה יוצרו פרופילים מיוחדים מברזלשנועדו לשימושים שונים ביניהם לשימוש בחלונות ודלתות שונים ובכללם חלונות בלגים.

 
חלונות בלגים הם סוג מסוים של חלונות הנפוצים כיום בשוק הרחב. לאחר שהשליך הימה את התכנון האסטרטגי, מנסה מינצברג כמו חוקרים רבים בתחומו לזרוק למתכננים גלגל הצלה. ‏הוא מודה שיש מתכננים שונים ומשונים, מ"חסידי דקארט ועד אנשי האינטואיציה קלי-הדעת". אסטרטגיות השוברות את התבנית, אומר מינצברג, "צומחות תחילה כמו עשבים שוטים בגינה, ‏לא מגדלים אותן כמו עגבניות בחממה, הם מכים שורשים בכל מיני מקומות". כדי למעשה לנהל את תהליך גיבוש האסטרטגיה בתכליתיות, המשמעות צריכה להיות כמובן לא להגות אסטרטגיות מראש, אלא לזהות את הופעתן וברגע שמזהים את הופעתן להתערב ברגע הנכון".
 
התפקיד העיקרי שמייחס מינצברג למתכננים מודרניים ושנונים כיום הוא להיות מגלים של אסטרטגיות יותר מאשר מעצבים שלהן. המתכננים המודרניים יעשו טוב בלשרת את הארגונים שלהם אם יגלו את האסטרטגיות הנמצאות בתחילתם במקומות ובנישות בלתי צפויות של הארגון ,כדי שאפשר יהיה לשקול את הרחבתן של האסטרטגיות הללו. ‏כיום תאוות התכנון שלנו פרחה ושגשגה גם במוצרי חלונות בלגים, כאשר למרבה האירוניה דווקא בתקופות של יציבות, למשל תקופות של יציבות בעבר הקרוב ללא מיתון או האטה, דווקא בתקופות אלו מתכננים במוצרי חלונות בלגים נתקלו בשיבושים ובהפרעות, מן הסוג שהפך לשגרה רגילה בארגונים בימינו.
 
חשוב לציין כי אותם מתכננים מודרניים במוצרי חלונות בלגים גילו שהם נועלים מגפי בטון ומביטים לאחור בפאניקה, ‏לא פלא שהם הובסו בעבר. כיום החשיבות של קידום פני השיבושים באסטרטגיות נועזות במוצרי חלונות בלגים נעשתה משמעותית בימינו יותר מאשר אי פעם בעבר. אלא שלא כדאי לכם לצפות לפעולות מהירות ולהתנתקות קלה ממנתחים הגחונים על שולחנותיהם ומקדמים דפוסי תכנון אסטרטגיים ושיטתיים על בסיס "עובדות יבשות בלבד, אדוני". ‏   
לאורך תקופה מסוימת עם קביעת התקנים כיום בעידן המודרני השתכלל והתפתח גםהפרופיל הבלגי והותאם לקיבולת של זיגוג עבה, הפרופיל הבלגי הותאם גם יש לציין לעמידות חזקה בקורוזיה גלון בהטבלה חמה כתקן מחייבואיטום משופר הופעת אטמים כסטנדרט. לאחר שלב ההטבלה באבץ חם וכן הצביעה בתנור, לא מבוצעים בחומר ריתוכים או קידוחים במוצרי חלונות בלגים בכדי לשמורעל ההגנה המושלמת של מוצרי חלונות בלגים נגד קורוזיה וכן שמירת מראה מושלם של מוצרי חלונות בלגים.
מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009