מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חלונות

חלונות הם אלמנט שדורש תכנון. על מנת לזכות בחלונות שישרתו אתכם בצורה טובה, עליכם להתאימם לדרישות המיוחדות שלכם. יש לתכנן מראש את רמת הבידוד הנחוצה לכם, לתכנן משקופים שיתאימו לחלל, להחליט על אופן פתיחה החלונות המתאים ביותר עבור החלל ועוד.

חלונות מספקים את הקונטור לחלל הבית. ומשפיעים רבות על האווירה שתתקבל.

קיימים חומרים שונים לבניית משקופי חלונות: עץ, אלומיניום וברזל- לכל חומר איכות שונה. יכולת בידוד טובה של חלונות היא קריטריון משמעותי במיוחד- חלונות אמורים לבודד מרעשי חוץ ולא להכניס חום או קור הביתה.  בידוד קשור לסוג האטימה הקיימים בין הזגוגית ופרופיל או למשקוף. במידה שיש צורך בבידוד מרעישם המקום סואן ורועש במיוחד עדיף להתקין חלונות בעלי זגוגית כפולה. חלונות אלו מבודדים רעש בצורה מושלמת , ואילו אתם נהנים מחוויית שהייה נעימה ורגועה בחלל. חלונות העשויים עץ או אך הם דורשים טיפול מונע חלודה ובנוסף יש לצבוע אותם מידי כמה שנים. חלונות העשויים עץ הן אל שמתבלים הכי מהר וכמו כן הם חייבים לעבור מידי כמה שנים סדרה של טיפולי הגנה מפני נזקים של רטיבות. חלונות אלומיניום עושים עבודה מצוינת- האלומיניום הוא החומר הנוח ביותר לעיבוד, הוא אינו מחליד ולא דורש טיפולי תחזוקה משום סוג. חלונות אלומיניום הם העמידים ביותר לפגעי מזג אויר ובכל יתרונם הגדול- במדינה כמו שלנו בה מתקיימים שינויים חריפים של חום וקור, חשוב שהחלונות יהיו מחומר שאינו מתכווץ או מתרחב בקלות. כל סוגי החלונות כיום, מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות ורמות הגימור שלהם גבוהות ומבטיחות מוצר איכותי ועמיד לאורך זמן.

באשר לפרופילים- הם עוברים תהליכי צביעה רב שכבתיים וקפדניים במיוחד. וכמוכן מוכנס לצבע אלמנט שהופך אותם לעמידים במיוחד מפגעי השמש היובש והקור.

אנשים רבים מעדיפים את חלונות העץ המשרים עליהם אווירה ביתית. רצוי שתדעו כי כיום אתם יכולים ליהנות מכל העולמות במובן זה שנערכים שילובי חומר- אלומיניום ועץ- אלומיניום מבחוץ ועץ לפנים הבית.

זגוגיות לחלונות מוצעות במספר סוגים: קיימת הזגוגית השקופה, הזגוגית החלבית ,זגוגיות בעלות מיסוך קרני השמש, פתרונות מיסוך או זגוגיות דו כיווניות  וזגוגיות מעוטרות.

מבחינת משקופים, עליכם לזכור כי בבואכם לבחור זוג משקופים, יש לברר טוב את שהרוחב אותו הזמנתם מתאים לרוחב הקיר ולסוגי החיפויים המצויים עליו ( במידה שיש כמובן)

משקופים חשוב לפלס באופן אנכי ואופקי, ולדאוג שתווצר איזו חריגה החוצה עבור סוגים שונים של חפויים.  חלונות המיועדים לחדרי שירותים אמורים אף הם להיבנות מתוך התחשבות בעובי חיפויי הקרמיקה- הדבר חושב לצורך התקנת המשקוף העיוור.

כיום , אתם יכולים ליהנות ממבחר עצום של זגוגיות, משקופים ושיטות שימוש- חלונות פופולאריים יותר ויותר הם חלונות שניתן לפתוח אותם בשני אופנים שונים.

את סוג הזכוכית אתם בוחרים בהתאם לפרמטרים הקשורים לבידוד, לסינון קרני שמש ולשמירה על פרטיות.  הדבר חשוב במיוחד לאור העובדה כי נהוג להתקין בבתים מפתחים גדולים במיוחד שיש להתקין בהם חלונות.  

ציפוי הפרופילים ,סוגי הזכוכית, עובייה של הזכוכית, סוגי האיטום האפשריים למניעת חדירה של מים, וכל פרט בעל חשיבות על מנת לקבל מוצר מושלם ללא פגמים גם לאחר ההרכבה.

בחרו את סוג העץ

חשוב לבחור בסוג עץ איכותי אשר יתרום עיצובית לנכס שלכם. כך, למשל – אם מדובר במשרד מומלץ יותר לבחור בחלון בעל צבע כהה אולם לא רק במשרדים: ישנם גם בתים פרטיים להם יתאים  חלונות מסוג זה בייחוד אם יש להם רצפת פרקט המשתלבת היטב עם אותו סוג של עץ. בנוסף, חלונות לצימרים יכולים להופיע בשלל סגנונות: לצימר הבנוי על טהרת העץ ממיטת השינה ועד רצפת הפרקט חלונות העץ יתאימו בדיוק. לצימרים כאלו ניתן לבחור חלונות עם כיסוי עץ שיכסה את הזכוכית בשעת הצורך ובכך ישמש כמעין תריס המחובר לחלון.

גבשו את צורת החלון

הצורה של החלון אינה חייבת להיות ריבועית או מלבנית. בכפר נופש הנמצא ליד אתר תיירות עתיק בעל סגנון אוריינטלי לדוגמה מומלץ מאד לעצב את החלונות בצורת כיפה בנוסח מוסלמי עתיק. בצורת עיצוב זו החלון עומד על קו ישר אופקי ומעליו ישנה כיפה בצורת פרבולה הפוכה. היא יכולה להיות במידות עובי שונות ובצורות שונות בקצה: מחודדות או עגולות. סגנון עיצוב נוסף עבור החלונות שלכם יכול להיות מלבני עם קצוות עגולים – דגם שמתאים בעיקר לאתרי נופש בעיצוב מודרני המצויים ליד הים. זה מזכיר חלונות של מטוס בדגם מוגדל או חלונות של חדר לינה בספינה.

חלונות אלומיניום ועץ

סוג חדש יחסית של חלונות עץ. בסוג זה של חלונות אתם נהנים מכל היתרונות. העיצוב המנצח של העץ יימצא בתוך ביתכם, האלומיניום כחומר עמיד וחסר פשרות לתנאי חוץ יוצב בחוץ, ועם זכוכית עבה בעלת שכבה כפולה או משולשת תוכלו ליהנות מהבידוד הטוב ביותר. חלונות אלו הוכחו כעמידים בשל החלוקה הנכונה של חומרי האלומיניום והעץ. ניתן לרכוש אותם בשלל צורות, גווני צבע וגדלים.

 

                             

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009