מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חלונות

חלונות ממלאים אחר מספר פונקציות, הם מאפשרים לנו לאוורר את פנים החלל, הם מכניסים אור ועוזרים בבידוד חום וקור.
חלונות מצויים כמעט בכל חלל אפשרי- בכל חדר בבית הפרטי, במשרדים, באולמות , מוסדות ציבוריים מפעלים וחנויות. התקנת חלונות מאפשרת ליהנות מאור טבעי שעות רבות ביום, ובכך חשיבותם הרבה.
כיום מקובל להכניס כמה שיותר חלונות לחלל הבית- ההתייחסות הזו הולידה אופנות חדשות של עיצובי חלונות ומשקופים- הזגוגיות מהן מורכבים חלונות כוללות אלמנטים להפחתת קרינה, ולמניעת סנוור. משקופי החלונות הם בעלי משמעות חשובה , מכוון שהם אחראיים על חזות החלון ועל נושא האטימה והבידוד. משקופים הם עולם בפני עצמו – חלקם עשויים עץ וחלקם אלומיניום.
זגוגיות החלונות חייבות להיות חזקות ולעמוד בעומסים של טריקת כנף החלון- על הזגוגית "לשבת" באופן חזק בתוך הפרופיל שלה ולא להישבר בקלות. זגוגיות  החלונות מאפשרות בידוד תרמי והתפתחויות שהתקיימו בתחום הייצור תרמו להולדת אפשרויות עיצוב הזגוגיות באופנים חדישים.
חלונות הוא עולם שכל העת ממשיך להתפתח ומועשר מידי פעם באלמנטים חדשים , פטנטים, חומרים ושיטות שימוש.
קיימים סוגים רבים של חלונות- השוני מתבטא כמובן בעיצוב אך גם בשיטת ההתקנה ואפשרויות הפתיחה. קיימים חלונות בעלי זגוגיות כפולות המבודדות באופן מושלם מרעשי החוץ, חלונות ויטרז'''''''', חלונות עם כנף אחת, חלונות הזזה, וחלונות שיכולים להיפתח במספר אופנים- גם הצידה וגם למעלה. קיימים חלונות שהכנפיים שלהן נכנסות למעין כיס וחלונות אמריקאיים המכונים גיליוטינה. לחדרי אמבט פיתחו את חלונות בעלי ציר תחתון המכונים "קיפ" או חלונות עם אפשרות פתיחה צידית.
סוג החלונות הפופולארי ביוצר בארץ עשוי אלומיניום- האלומיניום הוא חומר זול אך חזק ונוח לעיבוד. אלומיניום שומר על החלונות לאורך שנים. נהוג לצפות את האלומיניום בצבעים מיוחדים המקנים לו יופי ועמידות גבוהה בפני פגעי מזג אויר. חלונות עם פרופילי אלומיניום אינם דורשים תחזוקה מכל סוג שהוא.
קיימים מספר אופני פתיחה של חלונות: חלונות הזזה אשר נעים על מסילות ומיועדים לפתחים מכל גודל שהוא. בחלונות הזזה אתם יכולים לשלב רשתות למניעת כניסתם של.
חלונות ציר קיימת אפשרות פתיחה פנימה או החוצה. הם בעלי רשת שניתן לגלול ותריס ונציאני הנגלל אף הוא. ישנם חלונות הזזה, הנכנסים לתוך כיס המצוי בנישה מיוחדת בקיר.עומק הנישה הוא כרוחב הכנף והיתרון הגדול ביותר הוא בכך שהחלון נפתח עד לרוחב הפתח כולו. כלומר קיים ניצול מרבי של המפתח וזה חשוב בעיקר בחללים קטנים בהם אין די חלונות.
סוג נוסף של חלונות הוא חלונות הזזה נטויים: לחלונות אלו שני מצבי פתיחה- באופן האחד ניתקת הכנף ממישור המשקוף וחלק נותר לאוורור ואילו בשני מוזזת הכנף במקביל לשנייה כמו שקורה בחלונות הזזה רגילים.
חלונות עם הפרדה תרמית הו חלון שיש בו פטנט- הוא יכול לבצע הפרדה תרמית בין תנאי מזג האוויר השוררים בחוץ ולבין תנאי מזג האוויר בבית.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009