מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

בית חכם

בית חכם הוא בית רגיל הכולל טכנולוגיות יוקרתיות לשליטה אלקטרונית על האלמנטים השונים המצויים בבית.

 

מערכות בית חכם מוסיפות מידה של בטחון ליושבי הבית, עוזרת בחסכון בחשמל, ופוקדת ביעילות על מערכות החשמל, התאורה מערכות השמע והוידיאו, מערכות ההתרעה ומצלמות האבטחה.
בית חכם יודע שיש לעמעם אורות כאשר מתחילים לצפות בסרט ועושה זאת עבורכם, הוא מצויד בחיישנים המתריעים בפני סכנת פולשים, בית חכם יודע לכבות את פעולת המזגן כאשר אתם יוצאים מהבית, יודע להדליק אורות במקומות אליהם נכנסתם ועוד.

 

בית חכם ממש מרגיש אותך! כאשר נכנסים לדירה הוא יודע שעליו לחולל מספר פעולות באופן אוטומאטי.

 

בית חכם כולל מערכות שליטה בכל האלמנטים החשמליים בבית- הוא יכול לפתוח תריסים או לסגור וילונות, להדליק את הטלוויזיה  בערוצים האהובים עליכם ועד.

 

 בית חכם הפך עם השנים להיות יותר ויותר פופולארי! תמורת כמה אלפי שקלים בלבד אתם יכולים לחוות חיים נוחים במיוחד, ישנם לא מעט אנשים בארץ, שעבורם הבית החכם הוא מציאות יומיומית.

טכנולוגיות של בית חכם מתאימות לבית הפרטי שלכם וכן לסביבת העבודה שלכם כלומר למשרד.

 

בית חכם עוזר לכם לחסוך בעלויות של חשמל כיוון שהוא מדליק או מכבה מכשירים בהתאם להימצאותכם בחלל. במשרדים רבים, דולקים אורות ומזגנים גם כאשר אין בהם אנשים, וכאן נכנסת לפעולה מערכת הבית החכם אשר מסיימת עבורנו פעולות כמו כיבוי חשמל .

 

בית חכם כולל תוכנות המסייעות לשלוט על אלמנטים חשמליים בדירה. המערכת קולטת את הפקודות ממחשב אלחוטי וניתנת לשליטה גם באמצעות שלט רחוק.

 

יש לערוך מספר שינויים עבור הבית החכם: למשל, יש צורך להתקין שקעים מיוחדים,  מתגים לתריסים חשמליים אשר יושבים על שקע חשמלי, או גלאי נפח ועוד.

 

בנוסף יש להתקין מצלמות וחיישנים בנקודות מסוימות בדירה על מנת שניתן יהיה לזהות תנועה.

 

בית חכם הופך משוכלל יותר ויותר משנה לשנה, ולמעשה השמיים הם הגבול ואתם הם אלו שקובעים את הפונקציות החדשות. לכל מי שלא מסתפק בזה, יוכל להתקין בנוסף, חיישני רוח, חיישני תאורה וחיישני אקלים- מתקרב גשם?- המערכת יודעת לזהות זאת ומגיפה את התריסים על מנת שלא יכנס גשם הביתה. שמש יוקדת תגרום להצללה באמצעות וילונות או תריסים.

 

בית חכם מפוקח אם כן על ידי חיישנים, מעבדים ומחשב,  המבצעים בקרה שמאחוריה לוגיקה והגדרת תרחישים אפשריים.  כל תרחיש נכתב בתכנית הבקרה, למשל אם הגינה יבשה, המחשב יודע שיש להתחיל בפעולת השקיה.

ניתן לשלוט במערכות הבית החכם גם באמצעות המכשיר הסלולארי.
קיימות מספר פעולות הדורשות חיווט מיוחד בכל הבית. חלק מהמערכות מסתפקות בתשתית החשמל המצויה וחלק דורשות שדירוגים ומסוגים שונים.
קיימות מספר חברות במייצרות מערכות בית חכם, ואתם יכולים להתרשם ממגוון פעולות השליטה שהם מאפשרות באמצעות אתרי האינטרנט שלהן. 

מערכת בית חכם מעניקה לכם נוחות, חסכון בחשמל, מתגים מעוצבים או מסכי מגע משוכללים, מעצימה מאד את תחושת האבטחה בבית, יכולה לסייע לבתים בהם מתגורר אדם המוגבל בתנועותיו והכי חשוב , לוקחת אותנו עוד צעד קדימה אל עבר החיים העתידניים. למידע נוסף לחצו כאן - http://www.emun.co.il/

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009