מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אלומיניום

 

אלומיניום הקרוי בעברית חימרן הוא סוג המתכת השכיח ביותר על כדור הארץ. מתכת זו מופקת ממינרל בשם בוקסיט והוא חומר בעל תכונות המייחדות אותו על פני תוצרי מתכת אחרים-

אלומיניום הוא סוג של מתכת קלה שאינה בעלת תכונות מגנטיות. אלומיניום הוא מתכת שנותנת ברק עמום והיא בעלת מראה מט. מוצרים רבים נעשים מאלומיניום כמו חלונות, פרופילים, מסגרות למניהן, מעקות ועוד.

אלומיניום הוא חומר קל כיוון שצפיפותו היא כשליש מצפיפות נחושת או פלדה, וקל לעבד ולעצב אותו בצורות שונות.

לאלומיניום יתרונות רבים, מעבר להיותו מתכת קלה, הוא אינו יכול להחליד תודות לשכבת אלומיניום חמצני המצפה אותו.

כיום נחשב האלומיניום לסוג המתכת הנפוצה ביותר. אמנם יש לו כושר "מתיחה" נמוך יחסית ממתכות אחרות, אבל אם הופכים אותו לסגסוגת, עם מתכות אחרות שמו מגנזיום, אבץ, נחושת או צורן, הופך האלומיניום לחומר חזק במיוחד.

אלומיניום אם כן הוא מתכת שימושי במיוחד, תודות לתכונות הטובות שלו בתור מתכת קלה ונוחה לעיבוד.

ניתן לעבד אלומיניום ב3 דרכים: אקסטרוזיה, ערגול ויציקה. כל דרך משפיעה על האלומיניום באופן שונה ומעניקה לו תכונות שונות. עיבוד בשיטת היציקה מאפשר יצירת צורות חופשיות, ואילו בשיטת הערגול נוצרים משטחי אלומיניום.

אלומיניום ניתן למצוא כיום בכל בית , הוא מצוי בדלתות, תריסים, חלונות, קירות גבס, פרגולות ועוד. ובאלומיניום משתמשים גם ביצירת בכלי מטבח, תקליטורים, רדידי אלומיניום, ועד.

אלומיניום הוא סוג של מתכת הנסחרת בכל העולם וייצורה מתקיים בתהליך האלקטרוליזה של מינרלים כמו אבץ, ותחמוצות אלומיניום. לחומר זה תכונות המאשפרות למחזרו, מה שמוזיל את עלויות השימוש בו.

אלומיניום מייצרות מספר חברות ענק והוא אינו משווק בדרך כלל בצורתו הגולמית אלא מגיע כמוצר כמעט מושלם.

מכוון שאלומיניום נפוץ כל-כך בכל הקשור לייצור דלתות וחלונות הוא הפך להיות שם נרדף לתעשייה זו וכל העת שוקדים על פיתוחים טכנולוגים נוספים ויהפכו אותו למתכת הטובה יותר למגוון רחב במיוחד של שימושים.

פרופילי אלומיניום, הם למעשה יציקות שאינן משטח או מוט אלא צורה מכופפת כלשהי. הצורה המכופפת מאפשרת לפרופיל להיות עמיד לעיקום ומתיחה ולכן מתאים במיוחד ליצור דלתות חלונות ותריסים.

חלונות , תריסים ודלתות הכוללים אלומיניום אמורים לספק איטום טוב מרוחות גשם חום וקור ויש להתאים אותם לסגנון החלל. אלומיניום מגיע בסוגים שונים של גוונים המאפשרים לכם להתאים מסגרות לחלונות ודלתות ולשמור על חלל מעוצב.

אלומיניום הוא בעל מראה מט ומחזיר אור בצורה עמומה. המראה המתקבל יפה כיון שהוא אינו מתבלט בחלל , אלא נבלע באלגנטיות בחלון ובחלל ואינו משתלט על חשות הרהיטים .

אלמניום מייצרים באירופה, ארצות הברית וגם אצלנו בארץ. אתרי אינטרנט יפשרו בפניכם את קולקציות חדשות בתחום הדלתות והחלונות וכמו כן יספקו לכם מידע אודות המפרט הטכני של המוצרים.

עבודות אלומיניום בירושלים

גרים בירושלים? זקוקים להמלצות החמות למוצרים לעיצוב הביתי והמשרדי? מעוניינים לשפץ ולאבזר את המחסן והמקלט? חברת עבודות אלומיניום בירושלים כעת במבצע חסר תקדים: עבודות אלומיניום בהזמנה אישית ובמחירים מפתיעים!

סקירה קצרה על עבודות אלומיניום

עבודות אלומיניום היוו מאז ומעולם אבטיפוס בכל הקשור לעיצוב הביתי. מוצרים העשויים מחומרים אחרים היוו האנדרדוג, ולא בכדי: אלומיניום אינו רגיש לחלודה, ובכך אתם משיגים את מטרתכם פעמיים: גם זוכים למוצר מתכת במקום פלסטיק או עץ, וגם לא חוששים מבלאי החלודה הצפוי. בנוסף, אלומיניום, שלא כמו עץ, אינו רגיש לרטיבות ואינו מתנפח כתוצאה מרגישות לפגעי מזג אוויר. הוא יכול להישאר עומד על תלו גם לאחר מפגש עם מזגי אוויר קשים במיוחד. עבודות אלומיניום ניתנות לבנייה ומכירה  בהזמנה אישית.

גדרות ושערי אלומיניום

בדרך כלל, שערי אלומיניום וגדרות העשויות אלומיניום נרכשים יחדיו ובעיצוב זהה לחלוטין. השער והגדר נראים למעשה אותו דבר בדיוק, למעט צירי הפתיחה וידית הפרזול של השער. גם רכיבים אלו נעשים בצורה דומה ככל האפשר ליתר פריטי היחידה. מערכת זו של גדרות ושערים ניתנת לרכישה דרך חברת עבודות אלומיניום בירושלים. היא מהווה מערכת יציבה אשר סיפקה את רצונם של לקוחות רבים, שהצליחו להעלות את שווי ביתם בעשרות אלפי שקלים בזכות השיפוץ שערכו.

דלתות אלומיניום

כוללות חבילה של דלתות ומשקופים מאלומיניום. דלתות אלה משמשות דלתות כניסה לבתים פרטיים, וניתנות להזמנה במגוון עיצובים: עם חלונות זכוכית ובלעדיהם, עם ידית פרזול מאלומיניום או בלעדיה. החברה לשיווק עבודות אלומיניום בירושלים סיפקה מוצר זה לבתי אב רבים אשר החליפו את דלת הכניסה שלהם. התנופה הגדולה החלה בימים אלו ממש, הן בשל המודעות ההולכת וגוברת לכך שגם אלומיניום, בנוסף לברזל, יכול לספק הגנה על הבית, והן בשל היחס המחמיר לפריטים מעוצבים בכל מקום בבית, כולל במקומות רגישים כמו מפתח דלת הכניסה.

פרזול ארונות ומגירות

לעתים, אם אין ביכולתכם לרכוש דלת ושער, גם באמצעות מעשים קטנים וקלים לביצוע ניתן לשפר פלאים את העיצוב הביתי. החלפת ידיות המגירה או הארון נחשבת לפעולה קלה שאינה מצריכה כל סיוע מקצועי: רכשו פרזול מחברת עבודות אלומיניום בירושלים, ולאחר מכן סובבו את בורגי הפרזול הקיים בעזרת מברג. שמרו את הברגים והרכיבו את הפרזול החדש.

 

 

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009