מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אלומיניום

 

אלומיניום הוא מתכת אשר מופקת ממינרל העונה לשם בוקסיט.  אלומיניום הוא סוג של מתכת קלה, בעלת יתרונות רבים: הוא אינו מחליד ומתפורר, נוח לעיבוד ובעל משקל קל במיוחד.

אין בית שאין בו מוצרים רבים מאלומיניום, אך הוא ידוע בעיקר בזכות היותו החומר העיקרי והנפוץ ביותר בייצור חלונות דלתות ותריסים. בשל תכונותיו, ניתן לכופף אותו לכדי צורות רבות ולכן עושים בו שימוש בתחום ייצור הפרופילים.

לאלומיניום חזות בוהקת אם כי  מעט עמומה, שכן הוא אינו מחזיר אור. תהליכי הצביעה שלו הם תהליכים אלקטרו סטאטיים שבמהלכם מתרכב החומר עם הצבע ונוצרות בו תכונות חדשות שהופכות אותו למתכת היעילה ביותר בייצור מסגרות, חלונות, תריסים, קירות גבס, רהיטים, יריעות דקות ועוד.

לאלומיניום אין תכונות מגנטיות וזה היא שונה ממתכות אחרות. ניתן להפוך את האלומיניום לסגסוגת כאשר משלבים בה מתכות אחרות כמו נחושת או אבץ.

צפיפות החומר שבאלומיניום מנוכה עד פי שלושה מצפיפות מתכות כמו פלדה, או נחושת ולכן הוא קל כל-כך.

קיימות מספר שיטות עיבוד החומר: שיטה ראשונה קרויה אקסטרוזיה, שיטה אחרת היא הערגות וקיימת גם היציקה. כל שיטת עיבוד משפיעה על האלומיניום באופן אחר ואף מעניקה לו תכונות שונת. כאשר מעבירים את האלומיניום ערגול הופכים אותו למשטחים חלקים, כאשר מעבירים אותו תהליך של יציקה ניתן לחולל בו צורות שונות.

אין בית בארץ שאין בו מוצרי אלומיניום רבים- החל התריסים, החלונות, הדלתות, קירות הגבס, פרגולות, ידיות, סירים, רדידי אלומיניום , כך שניתן לומר כי הוא סוג המתכת הנסחרת ביותר בעולם, ותודות לתכונותיו המאפשרות למחזרו , הוא הופך אף פופולארי יותר. יכולות המחזור משפיעות על מחירו שהולך וקטן.
אם קיימים בביתכם חלונות אלומיניום אתם מסודרים. חלונות אלו הם בעלי יכולת אטימה  מעולה, הם מגיעים במספר אפשרויות פתיחה ובעיצובים מרשימים. כיום תודות לטכנולוגיות מתקדמות , אתם יכולים להתרשם מעיצובי חלונות ותריסי אלומיניום מרהיבים. אתרי היצרניות והחנויות המתמחות במוצרי אלומיניום יפרשו בפניכם את הקולקציות האחרונות בתחום שלבטח תוכלו להתאים לחלל שברשותכם.

אם פעם היו בעיקר חלונות העשויים מסגרות עץ הרי שכיום רוב החלונות עשויים פרופילי ומסגרות אלומיניום. אופנות חדשות הביאו את האלומיניום גם לתחום עיצוב מכשירי חשמל, וכיום אתם נהנים ממקררים בעלי דלתות אלומיניום המקנות להן חזות בוהקת ויוקרתית. את האלמוניות קל לנקות וזה יתרון חשוב. הוא אינו סובל מהצטברות של חלודה ובכך יתרונו הגדול כך שניתן להשתמש בו במקומות בהם קיימת לחות.

 

אלומיניום משמש גם לבניית פרגולות לבית , מוצר שנחוץ לנו עד מאד במדינה שטופת שמש רוב השנה. את פרגולות האלומיניום ניתן למקם, על מרפסות, מעל חלונות, בגינה, או בחצר  במבנה מיוחד על עמודים. פרגולות העשויות אלומיניום מבטיחות לכם שקט נפשי בכל נושא ההתמודדות עם תנאי מזג אויר קשים. החומר אינו מחליד, אינו משנה את צורתו כתוצאה מחום או קור ואינו מאבד מהבוהק שלו.

עבודות אלומיניום

כידוע, עבודות אלומיניום מהוות עבודות מתכת עמידות במיוחד, מעוצבות ואסתטיות למדי. אלומיניום היא מתכת שנשארת מבריקה ויפה גם שנים לאחר שהמוצר נמצא בשימוש, כמעט שאינה חשופה לחלודה והמתכת מספר אחת בעמידות חוץ: נפילת גשמים, עמידות בפני רוחות וחסינות מנזקי לחות. אם גם אתם חפצים בעבודות אלומיניום לרווחת בתיכם ומשרדיכם, להלן מגוון אפשרויות של מוצרי עבודות אלומיניום אשר ריצו מאות לקוחות בכל קנה מידה:

פרופיל חלון

פרופיל החלון של חברת שיווק עבודות אלומיניום הנו הפתרון המושלם עבור חלון ביתך. זהו פרופיל החלון היחיד אשר נשאר נקי ומבריק גם לאחר שנים רבות של שימוש, שורד את עונות הגשמים והלחות ללא חלודה, ומהווה פרופיל חזק, עמיד ויציב מאין כמוהו. בנוסף, פרופילי חלון מעין אלו מהווים עבודות אלומיניום מעוצבות: ניתן להזמין מוצר על פי המראה המועדף עליכם. רעיונות להזמנות: בחירת מידה עבור כל מרובע אלומיניום בפרופיל, בחירת הצבע של הפרופיל ובחירת עובי הפרופיל.

מעקה אלומיניום

מעקה האלומיניום נמצא בשימוש בעיקר בבתי אב פרטיים. בתים אלו מכילים, לרוב, חדר עליית גג המאפשר טיפוס בטיחותי ונוח אל הגג, אלא שמכאן מתחילה סכנת הנפילה מהלוקיישן המסוכן. מעקה מטעם חברת עבודות אלומיניום ישמור עליכם מפני הסכנה, וישפר פלאים את מראה העיצוב הביתי שלכם. ניתן להזמין את המעקה בצבע המועדף עליכם ובריווח של שלבי האלומיניום בדרך המקובלת עליכם. חשוב לציין שכאן החברה מוגבלת לחוקי מכון התקנים, המחייבים אותה שלא לעבוד עם מעקות שהרווח בין הרצפה לחלקם התחתון מעל 10 ס"מ, ושגובהם בסך הכל נמוך מ 1.05 מטרים. במידה ומדובר במעקה למדרגות ההזמנה תבוצע אך ורק אם מדובר בגרם של 3 מדרגות ומעלה.

שער אלומיניום

 

מוצר פופולרי ביותר, אשר נרכש על ידי בעלי בתים פרטיים רבים. השער פשוט מהווה המסמר האחרון בהעלאת רמת הגימור של העיצוב הביתי: השער יישאר יפה וקסום גם לאחר 5-10 שנות שימוש! עבודות אלומיניום מסוג זה אינן מחלידות, ובכך משיגות את מטרותיהן כפליים: הן מהוות, כפי שצוין, מוצר יפה ומעוצב המייצג נכוחה את הבתים שלכם, וגם שומרות על עמידותן וחוסנן ובכך מספקות הגנה נדרשת על הבית. ניתן להזמין שער אלומיניום בהזמנה אישית תוך התייחסות לבחירת הצבע המועדף, וצורתו של השער.

 

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009