מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

תריס חשמלי

תריסים הכרחיים במדינה שטופת שמש כמו שלנו. תריס חשמלי עושה לנו את החיים לקלים , הוא מעוצב ומגיע בדגמים וצבעים שונים. תריס חשמלי חוסך מאיתנו מאמץ פיסי הקשור לתפעולו.
תריס חשמלי מתאים לשימושים ביתיים ולשימושים תעשייתיים, הוא יכול להתאים לחלונות דירה, לסגירה של חלון הסלון הרחב, וכן לסגירה של חניה פרטית , מחסן פרטי, חנויות, מפעלים ועוד.
החומרים המרכיבים תריס חשמלי משפיעים על חוזקו ועל חזותו. תריס חשמלי המיועד לסגירת עסק כמו חנות או מפעל יהיה בנוי ממתכות ממוגנות וכבדות המונעות פריצות, תריסים חשמליים לבית הפרטי יהיו עשויים מחומרים קלים ועדינים יותר.

תריס חשמלי נחשב פעם למוצר יקר המצוי בבתים עמידים בלבד, אלא שכיום אתם יכולים לרכוש תריס חשמלי במחירים סבירים המתאימים לכל נפש.  תריס חשמלי הוא בעל מנגנון גלילה חשמלי אשר מאפשר לנו  שמלי  משמעותו תריס מעניק לנו אפשרויות הצללה מוחלטת או חלקית בהתאם לרצון. לתריסים אלו מספר יתרונות, למשל, הוא אינו תופס מקום בחלל בו הוא מותקן ותפעולו נוח גם לילדים קטנים.
השוק מציע לכם מספק סוגי תריס חשמלי: האחד מורכב משלבים העשויים אלומיניום, המכונה אלומיניום משוך, תריס חשמלי אחר עשוי מאלומיניום מוקצף, תריב הקרוי תריס אור, ותריס חשמלי המתפקד כמו סורגים. תריס חשמלי פועל באמצעות סוגי מנועים חשמליים שונים. ההבדל בין מנועי התריס החשמלי מצוי בחזקם המשפיע על מהירות פעולתם. לכל סוג תריס , מתאים מנוע חשמלי אחר. למשל תריס חשמלי בעל מידות גדולות אשר אמור  למסך פתח גדול זקוק למנוע חזק במיוחד. תריס חשמלי במשקל כבד אשר עשוי מאלומיניום זקוק אף הוא למנוע חשמלי שיוכל להעלות בקלות ובמהירות את שלבי התריס.
לתריסים חשמליים קיימות מספר תקלות נפוצות: הראשונה שבהן היא שמנוע התריס אינו פועל באופן תקין ואינו מאפשר את פתיחתו או סגירתו המוחלטת. הדהר קשור לעיתים לתקלה במערכת השלבים של התריס, ייתכן כי נוצר נתק
בין השלבים העליונים והשלבים התחתונים, ייתכן כי קיימת תקלה בסיבוב של מנגנון
הגלילה אשר נמצא בארגז וכדו''''.
רצוי לרכוש תריסים חשמליים אצל עסקים המתמחים בכך. בתי עסק המתמחים בתריסים חשמליים בקיאים בכל החידושים בתחום, ויוכלו  להעניק לכם מענה איכותי לבחירת התריס המתאים לכם ולכל בעיה טכנית שייתכן ותתקלו בה.
בתחום הבנייה, קיימת היום חזרה למבנים בעלי חזות ישנה, יש בהם חלונות ארוכים וצרים ותריס חשמלי יכול בהחלט להיות פתרון יעיל הן פונקציונאלית והן מבחינת העיצוב.

טיפים לטיפול בבעיית תפעול תריס חשמל:  לפני שאתם ממהרים לקרוא לטכנאי תריסים, ישנן מספר פעולות שאתם יכולים לנסות בעצמכם: א.נסו ללחוץ על המתג התריס החשמלי, למעלה ולמטה. אם הדבר לא שיחרר משהו במנגנון ופתר את הבעיה, גשו ללוח החשמל וודאו כי המפסק של התריס החשמלי לא נפל כתוצאה מקצר. כעת יש לבדוק את  המפסק הראשי בבית. ייתכן כי פעולות פשוטות אלו יחסכו מכם הוצאת כספים מיותרת.
לסיום: אתם מוזמנים לבקר באתרי היצרנים והעסקים המתמחים בתריסים חשמליים ולהתרשם מהקולקציות ומהחידושים בתחום.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009