מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

תריסים וחלונות

 

תריסים וחלונות הם אלמנטים שלא ניתן לחיות בלעדיהם. חלונות אמונים על הכנסת אור טבעי ואוויר, ואילו תריסים מספקים לנו פתרונות הצללה איכותיים.

קיימים סוגים שונים של תריסים וחלונות, ויש להתאימם לעיצוב החלל, לפונקציות הנדרשות, ולדאוג שיהיו נוחים לתפעול והרכבה. תריסים וחלונות מגיעים עם תו תקן המעיד על תקינותם, ובטיחות השימוש בהם.

עיצובי תריסים וחלונות מושפעים מתרבויות בניה אירופאיות ומזרחיות, אשר נטעו בנו אלמנטים עיטוריים שהצלחנו לאמץ ולשלב בתחומי הריהוט השונים. תריסים וחלונות אינם שונים באופן מהותי מפרטי ריהוט, הם ממשיכים את קווי הסגנון הרווחים בבית ויוצרים הרמוניה.
תריסים וחלונות אמורים להתאים למבנה וגודל החלל, הם אמורים לסייע רבות בכל נושא האיטום לקור חום ורעש. ככל שתריסים וחלונות אטומים יותר, כך הן איכותיים יותר.

סוגי החומרים לבניית תריסים וחלונות הם רבים וכמו כן שיטות הפתיחה והסגירה. קיימים תריסי אלומיניום, תריסי עץ ,תריסי פלסטיק, תריסים חשמליים ועוד תריסי גלילה. גם עולם החלונות עשיר וכולל בין היתר את חלונות העץ ,חלונות אלומיניום וחלונות חשמליים. מבחינת שיטות שימוש, ישנם תריסי גלילה, תריסים דו כנפיים, תריסי הזזה, חלונות הרמה וחלונות הזזה.

תריסים וחלונות נותנים לבית מעין קונטור, ולכן חשוב לבחור את עיצובם בקפידה. אך עיצובים הם עניין של טעם ואל של איכות. מסגור חלונות בעץ ברזל או אלומיניום הוא שאלה של טעם אישי ותקציב.


חומרים כמו עץ וברזל ניתן לצבוע בכל גוון שרוצים, חלונות ותריסים מאלומיניום נפוצים אף הם בגוונים רבים. כך גם תריסי הגלילה.

שימוש באלומיניום בייצור תריסים וחלונות יעיל במיוחד, היות שהוא חזק במיוחד, נוח לסוגי עיבוד שונים, ועמיד מאד לפגעי מזג אויר. אלומיניום הוא חומר שאינו דורש טיפול מיוחד, קל לנקותו ולהבריקו .פרופילים העשויים ממנו מבטיחים לכם חוזק , עמידות ורמת אטימה גבוהה

תריסים וחלונות עוברים תהליכי צביעה מיוחדים המעשירים את תכונות החומר ומקנים חלו עמידות גבוהה.  לאלו מכם שאוהבים עץ, קיימים חלונות שחלקם החיצוני עשוי מאלומיניום וחלקם הפנימי מעץ- כך מתקבל מראה חם וביתי ונשמרות האיכותיות של האלומיניום .
תריסים וחלונות הם אמצעי להדגיש או להסתיר נוף והם מסייעם על שמירת פרטיות במקומות חשופים מידי. בזאת טובים יותר תריסי הגלילה.  
קיימים מספר סוגי זכוכיות המאפשרים הצנעה של הנעשה בפנים החדרים: זכוכית במראה מט שאינה שקופה ועדיין מעבירה אור, זכוכית בעלת עיטורים או כתובות המתאימה לחנויות , קליניקות ובתי עסק נוספים, וזכוכית שקופה לחלוטין. קיימת גם זכוכית מצוירת בעבודת יד לחלונות מסוגננים, או זכוכית שמעוטרת בתהליך של התזת חול. כיום קיימם אף זכוכית מיוחדת הבולמת את קרינת השמש המזיקה וזכוכית ליצירת בידוד אקוסטי ותרמי.

מבחינת תריסים, השוק מציע לכם את תריסי הפתיחה, אשר נפתחים על צירי צד כלפי חוץ, תריסי הזזה אשר נעים על גבי מסילות והאם מתאימים במיוחד למפתחים קטנים ובינוניים, תריסי גלילה הכוללים ארגז אליו נגללים שלבי התריס. תריסים אלו ניתנים להשגה באופן פתיחה ידני ובאופן חשמלי באמצעות מתג מיוחד.
 מפתחים גדול. שלבי אלומיניום משוך המתאימים לרוחב מפתחים גדול במיוחד.
מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009