מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

תריסים

 

תריסים אם פתרון הצללה עבור חלונות ודלתות. התקנת תריסים היא עניין של הכרח במדינה בה השמש זורחת רוב השנה.

יש להתאים את סוג התריסים לסוג ההצללה אותה אתם מחפשים. כיום תודות להתקדמות משמעותית בתחום, אתם יכולים ליהנות מתריסים מעוצבים המשלימים את סגנון הריהוט שבחרתם, וכן ממכלול פונקציות שהם ממלאים.

אתם יכולים לקנות סט של תריסים לכל חללי הבית, או להתאים לכל חלל את סוג התריסים הנחוץ לו.

שפע ההצעות בתחום הוא רב וכולל בין היתר: תריסי הזזה, תריסי גלילה, תריסים חשמליים, תריסים ונציאנים, תריסים בלגיים , תריסי סורגים נגללים ועוד.

חומרים מהם עשויים שלבי התריס משפיעים באופן ניכר על העיצוב- שימו שבתריסים העשויים עץ או חומרים המדמים עץ , יעניקו תחושת ביתיות וחום. תריסי הזזה, יאפשרו לכם הסטה מושלמת של התריסים הצידה לתוך נישות מיוחדות בקיר- כך תיהנו ממקסימום חשיפה לאור ואוויר. תריסים חשמליים מתאימים למפתחים גדולים- התריסים כבדים להזזה ידנית, ולכן פועלים בעזרת מנוע המסיט אותם עבורכם. בתהליך בחירת תריסים חשמליים חשוב לוודא שגודל המנוע שלהם מתאים למכפלת משקל התריס באורך זרוע המנוף, כמו כן יש לבחון מהו טווח האחריות אשר מבטיח גיבוי טכני למנוע. לסיום יש לבחור תריסים חשמליים שפעולת המנוע שלהם שקטה במיוחד.
תריסים חייבים להתאים לסוג החלונות- לכל זוג של פתיחת חלון, קיימים סוגי תריסים המתאימים לו.

לעיתים יש צורך בפתרונות הצללה חלקיים המושגים באמצעות תריסים בעלי מספר מועט יחסית של שלבים. החלל נהנה מאור טבעי שאינו חזק והתריסים מסוגלים לגלות לנו מעט מן הנוף הנשקף מהחלונות.

אופנת התריסים השתנתה בהתאם לאופנות הבנייה וההתייחסות הקונספטואלית לכמות האור שאמורה להיכנס חלל. כיום בונים חללים גדולים בעלי מפתחים רבים, כך שיש לשים לב לכל פתרונות ההצללה הקיימים. תריסים אינם חייבים להיות מיסוך פרמננטי שתמיד רואים אותו, אלא להיות בשעות מסוימות חבויים ומוצנעים, כך שהחלונות גלויים לגמרי.

תריסים עשויים מחומרים שונים: תריסי עץ , תריסי פלסטיק, תריסים מתערובות של מתכות, תריסי אלומיניום ועוד.

עליכם להתאים את החומרים לסוג החלון ולסביבה בחוץ ומדוע? משום שלכל חומר ישנם יתרונות בתנאי מזג אויר מסוימים. סביבות בהן שורר יובש קיצוני, או ישנם רוחות חזקות ידרשו התקנת תריסים מחומרים שיכולים לעמוד בתנאים אלו ולשמור צורתם לאורך זמן.

תריסים ניתן להתקין גם על דלתות כמו דלתות משרדים העשויות זכוכית ונדרשת בהן מידה של פרטיות. תריסים ניתן למקם על חלונות רחבים של חנויות והם מסייעים בהשגת ביטחון, כיוון שלא ניתן לראות את תכולת החנות.

בתי עסק רבים כמו חנויות, מסעדות ומפעלים, נוהגים להתקין תריסים חשמליים מתכתיים וכבדים המשמשים כמעיין דלת לעסק. גם בתחום זה קיימים דגמים מעוצבים שעוזרים לחלל לשמור על חזות מהודרת גם כאשר הוא סגור.

תריסים חשמליים, קיימים במספר שיטות: תריסי אור, תריסי גלילה, תריסים מתכווננים ותריסי שלבים מאלומיניום.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009