מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

תריסי עץ

 

תריסי עץ חוזרים לאופנה ובגדול. גוף התריסים עשוי עץ המצוי בתוף פרופילים של אלומניום או עץ.

תריסי עץ מתאימים לסגנון הבנייה הפולארי מאד כיום המחקה בנינים ישנים בעלי חלונות ארוכים וצרים. תריסי עץ בהחלט מייצרים אוירה חמה ובייתית, והם חזקים מאד תודות לטכנולוגיות חדשות האמונות על פרזול איכותי , משקופים איתנים ופרופילים איכותיים.

מגוון תריסי עץ הוא רחב ובעל אפשרויות של משחק בגוונים, דגמים וגדלים. תריסי עץ יעניקו למבנה שלכם חזות כפרית ועתיקה ובה בעת מראה מתוחכם מעודכן ומודרני.

אפשרויות עיצוב החלונות היא רבה, למשל: תריסי עץ קשתיים בגווני עץ כנים יחסית למראה כפרי, תריסי עץ הזזה, אשר נעים על מסילות ונכנסים לתוך נישות בקיר, אלו אינם תריסי גלילה, אלה תריסים בהם ניתן לשחק בשלבים מעלה מטה. זה פתרון הצללה מושלם, כיוון שניתן לשלוט באופן מדויק בזוית פתיחת השלבים. תריסי עץ הזהה יכולים להחזיק שנים, אך יש לתחזקם באמצעות צביעה ושימון הצירים.

תריסי עץ יכולים להיות בעלי שתי כנפיים הנפתחות כלפי חוץ, ואז אתם זוכים למראה חלון יפה שניתן להוסיף לו אדניות עם פרחים להשלמת המראה. קיימים תריסי עץ בשיטת ההרמה. התריס עולה מעלה לתוך נישה, וניתן לשלוט במקום העצירה שלו.

כפי שציינתי קודם לכם מכוון שמדובר בתריסי עץ- אתם יכולים להימצא אותם בגוונים טבעיים רבים, כהים ובהירים. הדבר חשוב בעיקר לאור העובדה שהם אמורים להתאים לגוון קירותיו החיצוניים של המבנה.

תריסי עץ אינם נחלתם של הבתים הפרטיים בלבד, אלא הופכים רווחים יותר גם המבנים כמו בתי מלון בוטיק, מסעדות, ובתים משותפים חדשים בעלי חזות עתיקה.

תריסי עץ ניתן להשאיר בצבעם הטבעי או לבצוע אותם- קיימים צבעים מיוחדים שאינם נוטים להתקלף במהירות ושומרים על חזות מהודרת גם התנאי מזג אויר קשים. במידה שאתם בוחרים לצבוע את תריסי העץ, עליכם לוודא כי העץ עבר תחילה תהליך הדוחה חרקים ומזיקים שונים וכי הוא מצופה בלכה מיוחדת השומרת על תכונותיו.

תריסי עץ הם חומר נפלא ליצירה- ניתן לעטר את שלבי העץ בחריטות מעניינות ובכך לשוות להם מראה ייחודי.

קיימים גם תריסי גלילה מעץ- תריסים אלו יפיפיים, ומכניסים אוירה חמה לכל חלל. הם מתאימים לחדרי שינה, לסלון בייתי, לקליניקות , משרדים, מסעדות מעוצבות ועוד. יתרונם של תריסי עץ גלילה הוא שאין צורך בתהליך הרכבה מיוחד, אלא מתקינים אותם בפשטות בקיר שמעל לחלון באמצעות ווים במעט בולטים.

תריסי עץ חייבים להיות איכותיים, מכוון שמדובר בחומר טבעי, הוא נוטה להתכווץ או להתנפח עם שינויים קיצוניים במזג האוויר- יש לדאוג כי העץ עבר תהליכים המונעים ממנו לחרוק בעת השימוש בו, ושנוח לשלוט בפתיחת השלבים.

פרזול איכותי הוא הכרח, ועליכם לדרוש זאת במעמד הקנייה.

וכמו לכל מוצר או פריט ריהוט אחר- דרשו תעודת אחריות מספקת ומקיפה שתתאים להחלפת חלקים במוצר ולהתקנתו הטובה. תמיד מומלץ כי את ההתקנה יעשה בית העסק שסיפק את הסחורה- כך לא תווצר האשמה הדדית בין היצרן לבין המתקין.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009