מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שערי חניה

 

שערי חניה הופכים פופולאריים יותר משנה לשנה. תודות לגידול בקצב הבנייה של בתים פרטיים במושבים וישובי פריפריה, עלה הצורך בשערי חניה מעוצבים ואיכותיים.

השוק מציע כיום מספר סוגים של שערי חניה: שערים ידניים, שערי כנף, ושערי חניה חשמליים.

מבחינת חומרים, שערי חניה בנויים ממגוון חומרים המשפיעים על חוזקם וחזותם: שערים מברזל, שערי אלומיניום, וסגסוגות אחרות. שערי חניה קיימים גם בבתים משותפים ומבנים תעשייתיים ואף הם זוכים לעיצובים מרהיבים.

שערי חניה מגבירים משמעותית את האבטחה של רכבכם. ניתן להוסיף לשערים אלו חיישנים המפעילים מערכת אזעקה, ניתן להוסיף מצלמות במעגל סגור, אינטרקום, ידית מעוצבת לפתיחה ידנית ואלמנטים דקורטיביים שונים.

שערי חניה נועדו לשמור על בטחון הרכב וכן על מקומות חניה שמורים. מצוקת החניה מאלצת רבים מאיתנו למצוא פתרונות חניה חכמים והשערים הם אפשרות מצוינת להשיג זאת.

אלו שאינם מעוניינים בשערי חניה מאסיבים יוכלו להסתפק במחסום עולה ויורד הכוללים זרוע המופעלת באופן חשמלי.

שערי חניה הם פתרון יעיל להגנה על רכבים ומקומות חניה. עליכם להקפיד לבחור בשער המתאים ביותר עבור השימושים הריאליים בו. יש להתאים את השער לפונקציה המדויקת  שלו למשל: שערי חניה שאמורים להיפתח בתדירות גבוהה אינם יכולים להיות בעלי מנגנון פתיחה איטי, ולכן עדיף שיהיו בעלי משקל קל, שערי חניה אטומים המשמשים גם את הנכנסים וגם את היוצאים אמורים לתת סימן לרכב שנמצא מעבר לשער בכדי למנוע התנגשויות.

שערי חניה אינם חייבים להיות גוף גבוה במיוחד, אלא יכולים להיות בעלי גובה נמוך אך מספיק בכדי למנוע כניסה של רכבים.

שערי חניה עשויים מחומרים כמו עץ, ברזל, אלומיניום ומתכות שונות. במוסף תוכלו לרכוש שערי חניה נגררים, שערי חניה שנפתחים כלפי מעלה או שערים בעלי שתי כנפיים הזזות לצדדים.

שערי חניה שאינם מקורים, חייבים להיות עשויים מחומרים העמידים היטב לפגעי מזג אויר.  מתכות שלא עברו תהליך של גלוון יפתחו חלודה ויאבדו מיעילותם וחזותם הנאה. שערי חניה העשויים עץ שאינו עובר טיפול תקופתי יסבלו גם הם מנזקים.

שערי חניה מודרנים מתהדרים בעיצובים מרהיבים – הם עשויים מתכות בשילובי חלונות זכוכית משוריינת, עיטורי ברזל מפורזל ועוד.

ניתן להתקין יחידה הכוללת שער חניה ושער הולכי רגל- מדובר ביחידה אחת ארוכה המתאימה למבנים פרטיים ותעשייתיים.

לאוהבי המראה העשיר קיימים שערי חניה מברזל בלי סורגים רבים ומעוצבים בסגנון עתיק. כיום תודות לסגנון העיצוב האקלקטי, ניתן להקים שערי חניה ברזל בסגנון עתיק בכניסה למבנה מודרני- נוצר מתח עיצובי מעניין.

כיום תוכלו להזמין שערי חניה בעיצובים מיוחדים וחד פעמיים על פי שרטוטים שלכם- שערי מתכת בעלי דוגמאות פרחים ענקיים, שערי חניה בלתי סימטריים הנראים כמו פסלים ועוד.

טכנולוגיות יצור מתקדמות מאפשרות לקבל מוצר איכותי, בעל רמת גימור גבוהה ועיצוב מרשים ומיוחד שמאד מוסיף לחזות המבנה.

שערי חניה הם מוצר שיש לקבל עבורו תעודת אחריות כוללת את מרכיביו המכאניים והחשמליים, אך גוף השער וכמובן את התקנתו- רצוי שאת התקנת השער תעשה החברה ממנה קניתן אותו ולא קבלן פרטי שהזמנתם. כך תמנעו מכפל אחריות.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009