מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

פרזול

 

פרזול כולל אלמנטים כמו ידיות, מוצרים דקורטיביים, צירים, אביזרי מטבח, מסילות, מחברים, גלגלים, מנעולים, אביזרי ארונות, רגליים לרהיטים, מחיצות למגירות קנטים , פרופילים ואביזרי אמבט שונים.
פרזול אם כן  הוא עולם עשיר של מוצרים אשר והולך ומתפתח ומייצר עוד ועוד אלמנטים לריהוט, לבית לתעשייה.

פרזול עוסק במוצרים העשויים ממתכות שונות, החל האלומיניום, דרך נחושת וברזל ועד לסגסוגות שונות.

אין חלל שאינו כולל בתוכו אביזרי פרזול שונים: מגירות מטבח למשל כוללות ידיות דקורטיביות שהן מעש הפרזול, ומחיצות פנים שנועדו לחלוקה נכונה של תאי המגירה.

ארונות המטבח מצוידים בפרזול צירים ומסילות- פרזול מסילות לארונות הוא איכותי במיוחד ומאופיין כיום בסגירה שקטה של המגירות . על גבי מסילות המגירות במגירות מתוקן מעצור מפרזול, אשר מונע את רעשי הטריקה והתזוזה של תכולת המגירה.

שמטבח ללא מוצרי פרזול כלל לא יכול להתקיים.

נמשיך לנושא הצירים: גם כאן משחק הפרזול מקום תפקיד ראשי. הצירים מגיעים כיום בשלל  דגמים וזוויות פתיחה אפשריות. ניתן לומר כי פרזול של שנות ה2000 הוא בהחלט מתוחכם וכולל שפע פתרונות חכמים אסתטיים ואיכותיים. פרזול כולל גם אלמנטים כמו ידיות. ארונות רבים מצוידים בידיות מתכת מפורזלות ובעלות עיצובים מיוחדים. ידיות הן עולם עשיר של אפשרויות שקובע בסופו של דבר את סגנונם של הארונות. פרזול ידיות אם כן רווח מאד בכל סוגי הארונות לחדרי שינה, מטבחים, ארונות אמבט , דלתות וחלונות. במטבחים כיום ישנו מעבר מארונות גדולים הממוקמים גבוה למערכת מגירות משוכללת- בתוך המגירות הללו אנו מאחסנים את אביזרי המטבח . מגירות אלו כוללות מערכות פרזול צירים ומסילות משוכללים, כך שהשימוש במגירה הופך לשקט, נעים , עמיד לעומסים גדולים של שימוש, ולא מספק תקלות מיותרות.   למי שאוהב ארונות בעלי דלתות הנפתחות מעלה יש לבקש ממבצע העבודה להתקין צירים המיועדים לנשלפים פנימיים, פרזול הצירים מרחיק את הדלת מקנט הארון וכך המגירות הפנימיות אינן פוגעות בדלת. מגירות שאמורות לשאת משקלים כבדים,  אמורות לנוע על גבי  מסילות המיועדות למשקל כבד.
פרזול קיים גם עבור חללים בהם קיימת רוב הזמן רטיבות כמו חדר האמבטיה, שירותים ומטבחים. אביזרי הפרזול מותאמים לאוויר לח ומצופים בחומרים המונעים היוצרות חלודה.  המוצרים אינם נפגמים, ושומרים על יעילותם ותפקודם הנוח והיעיל לאורך זמן.
פרט לחזות הדקורטיבית של אביזרי הפרזול, היכולת ליצור ממתכת צורות שונות ומיוחדות  לשימושים כה מגוונים היא יתרון חשוב במיוחד.   יכולת חיבור בין אלמנטים שונים, מילוי פונקציות של חלקים פנימיים בתוך הרהיטים הן קריטיות לאיכות המוצר.  על איכות פרזול לא מתפשרים. קונים מוצרים שאינם מחלידים, שאינם משנים את צבעם כתוצאה מחמצון, ושאינם מורידים צבע. דואגים כי מוצרי הפרזול ישאו תו תקן המעיד על תקינותם ובטיחות השימוש בהם, ומוודאים כי אין על גבי המוצרים זיזים מיוצרים של מתכת, שיירי דבקים, או כל דבר שיכול לפגוע בתפקוד יעיל וממושך. אביזרי פרזול יש לנקות עם חומרי ניקוי המותאמים למתכות ושאינם כוללים חומרים כימיים וחומצות היכולות לפגוע בחזות המוצר.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009