מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

סורג מתקפל

 

סורגים אם אלמנט בטיחותי כנגד פורצים ואורחים לא רצויים , וכמו כן הם אמצעי נפילה של ילדים בעיקר מפתחי חלונות.

סורג מתקפל הוא סוג מיוחד ומשוכלל יותר של סורגים. סורג מתקפל מעוצב באותו האופן של סורגים ישרים, אך קיימת בו אופציית קיפול. סורג מתקפל מאפשר לכם כמו בדלתות וחלונות הזזה לפתוח אותו מבפנים ולקפלו כך שיאפשר גישה נוחה החוצה ופנימה.
למעשה כך תוכלו להשאיר את הסורג כשהוא פתוח כאשר נמצאים בבית, ולסגור אותו כאשר אתם יוצאים. סורג מתקפל משמש במקרים רבים גם כהגנה על דלתות מכוון שאופציית הקיפול מאפשרת להם להיות מודולאריים וגמישים יותר מהסורגים הקבועים, שלא ניתן לפתוח אותם .

כאשר אתם מתכננים קניית סורג מתקפל, עליכם לוודא כי הוא עבר תהליך גלוון כראוי, כלומר שהוא צופה באבץ ובשכבת מגן לפני שנצבע. סורג מתקפל שלא עבר גלוון לא ישמור על חזות אסתטית , צבעו יתקלף במהרה וחבל. סורגים כידוע בנויים מברזל ויש להעביר אותם תהליך המונע הווצרות חלודה. סורג מתאימים לפונקציה אותה הוא אמור למלא. רק לאחר מכן, ניתן להתחיל ולתכנן את העיצוב.

סורג מתקפל מגיע עם פתרונות נעילה נוחים לשימוש. עליכם לברר מהן אופציות הנעילה המתאימות במיוחד לשימושכם. מנעול לסורג מתקפל אמור להיות נוח לשימוש של כל דיירי הבית כולל ילדים ולכן אמור להיות פשוט לתפעול.
יצרני סורגים , ישמחו לפרוש בפניכם את הקולקציות החדשות בקטלוגים מצולמים או באמצעות אתרי האינטרנט שלהם.  

סורג מתקפל כמו כל מוצר אחר חייב בתו תקן.  קיימים בעלי מקצוע בינוניים או לא מקצועיים המתחמקים מכל מה שקשור לבטיחות ואיכות ומוכרים לכם סורגים במחירים נמוכים ואטרקטיביים, אך שימו לב- סורגים הם אלמנט הדורש בטיחות שימוש- הסורגים חייבים להיות בנויים עלפי סטנדרטים המונעים תאונות כמו היתקעות של ראש בין הסורגים באופן שיכול לגרום לחנק ועוד. לכן לא תמיד הזול הוא הטוב ביותר. אם הציעו לכם סורג מתקפל במחיר זול במיוחד, ייתכן כי הוא לא עבר תהליך הכרחי של גלוון. סורג מתקפל שלא עבר גלוון, יסבול מחלודה ומצבע מתקלף.

ממי רצוי לרכוש סורג מתקפל: אתחיל ואומר כי תמיד כדאי לקבל המלצות עבור יצרני סורגים טובים, אך אם הגעתם לבית העסק באמצעות פרסום או אתר אינטרנט,  בקשו מהם להציג בפניכם עבודות קודמות שלהם  בעל מקצוע טובים לא יחששו להיענות לדרישה זו.

שאלו את מנהל העסק איזו תעודת אחריות הוא יכול להעניק לכם ומה היא מקיפה. חשוב מאד שהאחריות תכלול את מרכיבי הסורג השונים : צירים, מסילות, צבע, מנעולים, וכן שתתייחס גם להתקנה עצמה. התקנה שאינה מקצועית יכולה לגרום לעוגמת נפש בעקבות פריצות, נזקים לקיר ועוד.

תהליך הרכבת סורג מתקפל  כרוך בקדיחת חורים והתקנת ברגים מסוגים שונים.

בתום תהליך ההרכבה עליכם לבדוק כי לא נגרם שום  נזק לקיר, במיוחד חשוב הדבר כשמדובר בקירות בעלי חיפוי חרסינה או פסיפס עדין שעלולים להתפוצץ בתהליך הקידוח.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009