מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חלונות בלגיים

 

חלונות בלגיים, הם עדינים למראה ומתאימים לכל סוגי הפתחים הקיימים. פרופילי חלונות בלגיים עוברים תהליך של גלוון אשר הופך אותם עמידים לחלוטין לתהליכי קורוזיה.

חלונות בלגיים הם בעלי פרופיל בלגי, עשוי אלומיניום, והחזות המתקבלת היא אוורירית וקלה.

למרות היות הפרופיל דק ועדין, מבנה החלונות הבלגיים חזק מאד ומאפשר שימוש בזגוגיות חלון גדולות במיוחד. וכך מתאפשר מעבר של אור רב דרך החלון.

חלונות בלגיים מעניקים תחושת תאורה טבעית והם בעל קווים ישרים, או מעוגלים, בהתאם לסגנון.

קיימים סוגים שונים של חלונות בלגיים: ישנם למשל חלונות ויטראז'''''''' אשר נעים על גלגלים, חלונות בלגיים בעלי ציר אשר נפתח באמצעות משיכה. כל זוגי החלונות הללו עמידים בעומסים, וניתן להוסיף בהם אלמנטים נוספים כמו אשתות נגד מזיקים וחרקים.
חלונות בגליים מורכבים מפרופילי אלומיניום, גלגלים, צירים, מנגנוני נעילה, וזגוגיות איכותית לתל שכבתיות הידועות גם בשמן "טרילפלקס". שיטות איטם החשובות כל-כך, משתנות בהתאם לבקשת הלקוח. לקבלת בידוד מרעשים חזקים במיוחד או מרוחות חזקות וקור, יש להשתמש בזכוכית בידודית שכוללת שתי שכתבו אשא בניהן כלוא אויר המעצים את האטימה.
בחלונות בלגיים , האלומיניום הוא המרכיב החשוב והוא אשר אחראי על חוזק מבנה החלון. חלונות אלו עשויות אלומיניום איכותי, בעל דפנות מעובות אשר עומדות בתקנים מחמירים ומבטיחים לכם שקט נפשי לאורך שנים.
קיימות מספר שיטות גימור של חלונות בלגיים: מבחינת הצבע, הצבעים בעלי איכות גבוהה ומותאמים במיוחד לתנאי האקלים השוררים בארץ. אתם יכולים להזמין חלונות בכל גוון שתחפצו ובהתאם.לעיצוב המיוחד שקיים בחלל בו יתקינו את החלונות .
צירי חלונות בלגיים אף הם איכותיים, ועומדים בעומסים כבדים, ובשימוש תכוף ומתמשך. יכולות אלו מבטיחות לכם שימוש לאורך שנים וללא כל צורך בתחזוקה מיוחדת.
לחלונות בלגיים מספק מנגנוני נעילה אפשריים. אתם יכולים לבחור למשל במנגנון נעילה אשר כולל 4 בריחים, ומתאים לחלונות גבוהים וגדולים במיוחד, ועוד.
חלונות בלגיים כוללים חומרי אטימה מובילים אשר מתאמים בדיוק לתנאי מזג האוויר שלנו. החלונות עמידים בפני יובש, אינם מתפוררים, וכלל אינם מפתחים חלודה.
קיימים פרופילים אשר מאפשרים לכם אטימה כפולה וסמויה, ואתם זוכים בחלונות בעלי מראה אחיד נקי ומהודר.
זכוכית היא אלמנט בעל חשיבות מכרעת בחלונות. מומלץ להשתמש בזכוכית התלת שכבתית אשר כוללת פילם
pvd
המצוי באמצע. מבנה ייחודי זה מעניק לחלונות הבלגיים עמידות ובידוד משובחים וכמו כן במקרים בהם נגרם לזכוכית נזק והיא נשברת, לא ייווצרו שברים רבים  מידי.
חלונות יש להתאים לסגנון הריהוט השולט, כלומר לצבעים ולאווירה השוררת בחלל. עדיף לבחור מתוך קולקציית החלונות רק לאחר שהסכמתם על צבעים מתאימים . למשל לחללים בהם קיים סגנון ריהוט כפרי, מתאימים חלונות בלגיים בגוונים של ירוק כהה או בורדו , לעומם חללים המעוצבים בסגנון מודרני הייטקי שאליו מתאימים גוונים אחרים.
כיום תודות לאתרי האינטרנט שמקימות החברות המתמחות בייצור חלונות בלגיים, אתם יכולים לעשות עבודת הכנה ולבחור מתוך המבחר המוצע את החלונות המתמחים לכם ביותר מבלי לצאת ולכתת רגליים. קראו טוב מה כולל המפרט הטכני של החלונות וערכו השוואה מושכלת בין הדגמים השונים.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009