מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חלונות אקוסטיים

 

אנו חיים בערים צפופות וסואנות. בכדי להתגבר על רעשים, עלינו להתקין חלונות אקוסטיים. החלונות הללו מאפשרים אטימות מקסימאלית בפני חדירת רעשים.  חלונות אקוסטיים יפחיתו משמעותית את כמות הרעש החודרת דרך חלונות. רעשים חודרים גם דרך קירות וחללים אחרים במבנה ומכוון שלא סביר כי נכפיל את קירות הבית או המשרד, נבחר בדרך פרקטית ומהירה.
חלונות אקוסטיים הם הכרח בבתי ספר, מכללות ואוניברסיטאות, הן חשובות בבנייניי משרדים רבים המצויים באזורי תעשייה, ומצוינים עבור בתים הממוקמים בסביבות רועשות .
התקנת חלונות אקוסטיים היא דרך נהדרת המאפשרת לכם שלא לוותר על חיים בסביבה עירונית מרכזית. כעת אתם יכולים ליהנות משני עולמות: חיים שקטים בסביבה סואנת.
שימו לב, השוק מציע לכם סוגי זכוכיות האמורות ליצור בידוד טוב מפני רעשים, חלונות אקוסטיים עושים את העבודה באמצעות זכוכית כפולה המכינה "בידודית" הכוללת מרווח בין הזכוכיות. שילוב נכון של עובי זכוכיות גם הוא חשוב ביצירת חלונות אקוסטיים. גם זכוכית רבודה יכולה ליצור בידוד רעשים טוב- הדבר תלוי גם בסוג השכבה המדביקה.
נסכם את עניין הזכוכית בחלונות אקוסטיים:  שיפור משמעותי בהפחתת רעשים מושג באמצעות עובי הזכוכית. זכוכית עבה מסוגלת לבודד הרבה יותר מזכוכית מונוליתית תודות ללכידת הרעש באמצעות שכבות הביניים.
חלונות אקוסטיים כוללים סוגי פרופילים שגם הם אמונים על יצירת בידוד טוב. פרופילים אלו מכונים פרופילים מבודדים אקוסטיים. הם עשויים עץ, או פולימרים. חלונות בעלי פרופילי אלומיניום, או ברזל, אינם מסוגלים ליצור בידוד יעיל  מפני רעשים.
חלונות אקוסטיים הם בעלי יתרונות גם בתחום התרמי- הם מספקים בידוד תרמי וכך עוזרים לחסוך באנרגיה.
חלונות אקוסטיים אינם שונים בחזותם מחלונות רגילים, כך שאתם נהנים מקולקציות של חלונות מעוצבים ונאים וכן מתכונות בידוד מצוינות.
חלונות אקוסטיים ניתן להתאים לכל סוגי המפתחים שבחלל. מומלץ להתקינם  בחדרים בהם השקט חשוב במיוחד, כמו חדרי שינה, חדרי תינוקות, חדרי עבודה וסלון.
חלונות אלו ניתן להתקין במקום חלונות קיימים שאינם מצליחים לבודד מרעש, או לדאוג לכך מראש בתהליך בניית מבנה חדש. מסגרות חלונות הם עולם של שפע אפשרויות , ואתם מוזמנים להתרשם מהמבחר באמצעות אתרים של חסרות המתמחות בייצור מסגרות וחלונות.
שימו לב, חלונות אקוסטיים הם אינם חלונות רגילים , אלא מוטלת עליהם פונקציות בידוד חשובה. לכן יש לבדוק כי אתם מקבלים תעודת אחריות הכוללת את כל מרכיבי החלון. רצוי מאד שאת תהליך התקנת החלונות תעש החברה ממנה קניתם את החלונות האקוסטיים- כך תבטיחו אחריות כוללת.
אתרי אינטרנט של יצרניות חלונות אקוסטיים , יעניקו לכם מידע מקיף אודות החלונות, סוגי הבידוד הקיימים, תווכי המחירים וסוגי המסגרות המתאימים. רצוי להיכנס ולבדוק את מידע בטרם ניגשתם לחנויות ולהגיע מוכנים בכדי לשאול את השאלות הנכונות שיעזרו לאנשי המקצוע להתאים עבורכם את החלונות המתאימים ביותר.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009