מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חלונות אלומיניום

חלונות אלומיניום , הם בעלי היתרונות הרבים ביותר. האלומיניום, הוא מכת קלה, קל לעבד אותה, היא אינה מפתחת חלודה ומחירה זול במיוחד. אפשרויות המשחק באלומיניום הן רבות, ואתם יכולים לזכות בחלונות  איכותיים שלא תצטרכו לתחזק בשום צורה מיוחדת. כיום קיימים חלונות המשלבים בין אלומיניום לבין עץ- מדוע? הדבר קשור לאפשרויות עיצוב. קיימים אנשים המחליטים על חלונות עץ המייצרים אוירה ביתית ומתאימים לסגנון הרווח בביתם, אך העץ הוא חומר מעט בעייתי שכן הוא לא ממש מבודד, ונוטה להינזק. השילוב בין אלומיניום לעץ  מעניק את הפתרון האידיאלי- החלונות בעלי משקופי עץ כלפי פנים ומשקופי אלומיניום כלפי חוץ .
חלונות אלומיניום מצליחים ליצור רמת אטימה מצוינת. וכמו כן עומדים בדרישות התקן הגבוהות. חלונות אלומיניום עברו בשנים האחרונות סוגים שונים של פיתוחים  תודות להתפתחויות טכנולוגיות. כיום חלונות אלומיניום זוכים לצביעה  מיוחדת הכוללת בתוכה אלמנטים לחסינות מוגברת בפני פגעי מזג אויר. חלונות אלומיניום
נפוצים בכל סוגי הבנייה- הפרטית או התעשייתית. במבנים תעשייתיים כמו מפעלים בו משרדים גדולים במיוחד, ניתן להתקין חלונות אלומיניום שמטרתם להכניס אור מן הגג- שימו לש כי פתרון זה דורש רמת בידוד כפולה ומכופלת ממי גשמים ומקרנית השמש. חלונות מסוג זה דורשים כמובן גם פתרונות הצללה מיוחדים. חלונות אלומיניום הקבועים בגג, קיימים גם בבתים פרטיים. במקרים כאלו יש להבטיח שיטת שימוש נוחה, וכן לוודא כי ניתן לנקות את החלונות בקלות ויעילות. מנגנוני השימוש ומנגנוני ההצללה בחלונות אלומיניום מסוג זה הם בדרך כלל חשמליים ונשלטים באמצעות שלט או מתג המצוי על אחד הקירות הסמוכים.
ניתן לומר כי חלונות אלומיניום מחליפים
מזה כעשרים שנה בערך סוגי תריסים וחלונות מעץ ומברזל
. פיתוח חלונות אלומיניום אפשר רמות בידוד גבוהות שלא התקבלו משימושים בחומרים אחרים, וכמו כן התרחבו עד מאד אפשרויות העיצוב. כיום כפי שאתם יודעים, קיים דגש רב על עיצוב בכל מקום. קיימת הקפדה גם על רמת פונקציונאלית גבוהה וגם על ערך אסתטי גבוה . חלונות אלומיניום ניתן להתאים לכל סגנון עיצוב קיים. חלונות אלומיניום אטומים לכניסה של רוח, גשמים ורעשים והם תוצר של תעשיה מפותחת ועתירת ידע.
חלונות אלומיניום עשויים משילובים של פרופילי
אלומיניום באופנים שונים המתחברים זה לזה ויוצרים מסגרות מותאמות זו לזו.
לתוך הפרופילים של חלונות האלומיניום,  משלבים מספר גלגלי הזזה, וכן פתרונות אטימה לרוחות ולמים. אלמנטים אלו יחד יוצרים מותר מושלם , עמיד ודקורטיבי.
אתם יכולים להתרשם מקולקציות חלונות אלומיניום  באמצעות אתרי האינטרנט של החנויות והיצרנים, ולהחליט על סוג החלונות בצורה שקולה ולא בחפזון. חנויות המתמחות בחלונות יוכלו להעניק לכם ייעוץ מצוין על הסוגים המתאימים לכם במיוחד, ועליכם תוטל בחירת הצבעים וסוג הזיגוג.
חשוב מאד להיחשף לכל אופני פתיחת החלונות הקיימים כיום. כך תוכלו אולי באמצעות החלונות לחסוך במקום.
שימו לב כי מבחינת תפקוד תקין של חלונות אלומיניום ישנה חשיבות רבה לסוג הזכוכית
המותקנת. הזכוכית אחראית על בטיחות שימוש. זכוכית תלת שכבתית או זכוכית מחוסמת טובות במיוחד. לעיתים מתפקדים חלונות אלומיניום גם כמעקות וזו נקודה חשובה לבטיחות יושבי הבית. סוג פתיחת החלונות  חשוב לתפקוד דיירי הבית שלא תופרע תנועתם בחלל ולא תתקיים הפרעה לסוגי ריהוט הבית המצויים בסמוך.  

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009