מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות פלדה

 

דלת פלדה היא דלת שבה מימד הביטחון הוא החשוב ביותר. דלתות פלדה מצויות בכניסה לבית והן אמורות למנוע כניסה של גורמים בלתי רצויים. דלתות פלדה מגיעות במגוון עיצובים ויכולות בקלות להתאים לכל קו עיצובי בו תבחרו. לפניכם מפרט טכני של דלתות פלדה : לדלתות פלדה קיימת מערכת נעילה בדרגת בטיחות גבוהה במיוחד. דלתות פלדה כוללות מספר אלמנטים בניהם:  צילינדר מתוחכם המוגן ע"י מגן ודיסקית צילינדר להשגת הגנה בפני קידוח. מספר רב של בריחי פלדה מאסיביים בעובי של 13 מ"מ, הננעלים לכל צידי המשקוף ללא צורך בבריח לרצפה. לדלתות פלדה קיימת מערכת נעילה  והיא מצוידת בעינית טלסקופית המאפשרת פנוראמה של 180 מעלות.

דלתות פלדה הן בעלות 2 או 3 צירי פלדה מיוחדים בהתאם לרוחבה של הדלת ויש להן סגר ביטחון פנימי בעל ניצרה כפולה שמוסיף לדלת אלמנט נעילה נוסף. דלתות פלדה מצוידות באינסרט טלסקופי ובעלות  מברשת אטימה תחתונה.

חלקן החיצוני של דלתות הפלדה מורכבות מפלטה חיצונית ופנימית מפלדה להגנה מלאה על מנגנון הדלת, ולשונית מנגנון נעילה מפלדת אל חלד אשר לפתיחה באמצעות ידית או בעזרת מפתח הצילינדר.

בדלתות פלדה ידיות נעות או קבועות העשויות מתכת צבועה בתנור, ומעצור הכולל קפיץ להשגת חוזק בלימה וטריקה.  כיום דלתות הפלדה מוגנות מפני תופעות של חלודה או קורוזיה כך שניתן להתקינן בכל חלל. דלתות אלו כוללות לוחות פלדה מגולוונים בעובי של 1.20  ס"מ . לוחות הפלדה המגולוונים  הללו מחוזקים ע"י חמש צלעות המורכבות  בצורת U ומרותכות בכ-220 נקודות ריתוך לאורכה של הדלת. בין הצלעות מחדירים חומר מבודד הקרוי פוליאוריתן מוקצף. בנוסף קיימת מערכת נעילה אשר ננעלת לצידו של המשקוף במקום לרצפה.

דלתות פלדה ניתן להשיג במגוון עיצובים וצבעים ובציפוי של "וינוריט".

בארץ קיימות חברות המייצרות דלתות פלדה ברמה טכנולוגית גבוהה במיוחד, רמת הביטחון מעולה וקיימת חדשנות בכל הנוגע ולקולקציות העיצוביות . דלתות פלדה הן אוסף של צרכים, וניתן להזמין אותן על-פי התאמה אישית התאמה אישית.

דלתות פלדה כאמור מוצבות בפתח הבית והן נושאות עימן אמירה עיצובית. לכן כדאי להתעדכן בכל סוגי העיצובים הקיימים לפני שמחליטים מה לקנות. קיימות בארץ חברות שמייצרות דלתות פלדה ומאפשרות לכם באמצעות האתר שלהן להרכיב מודל של דלת על-פי טעמכם האישי.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009