מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אזעקות

 

אזעקות הם מערכת ההתראה לבית שלנו מפני גנבים. כיום הגנה על הרכוש שצברנו בעבודה קשה במהלך כל חיינו היא משימה לאומית. אזעקות הם ההגנה שלנו בבית.

 

חברות הענק שלנו ולמען האמת גם הבינוניות שבהם זקוקות למערכת אזעקות, החברות כיום דא עקא תפחו והסתאבו במידה שלא תיאמן. אחר כך באו המהפכה הטכנולוגית ומותם של המדרגים המסורתיים. נוכל לראות את זה בכל דרך שנרצה, אולם הקיצוצים הגדולים בעובדי הצווארון הלבן בעשור האחרון היו מוצדקים ועדיין צפויים קיצוצים רבים נוספים. אבל כאשר רזון הופך לבשורת הישועה, בית הכנסת שלכם עומד לקרוס תחתיו. כיום בעידן התחרות ועליית הענק האסייתי לבטח שמטרתם של עסקים אינה להיות רזים וכחושים, ולא להתארגן מחדש ואחר כך לעצב את עצמם מחדש. בוודאי שלא זאת המטרה של העסקים כיום כאשר הפירוש המעשי של זה הוא לעמוד במקום או לשקוע. ‏מטרתם של העסקים כיום היא אזעקות אמת לצמיחה כלומר להמציא ולצמוח ולהרבות תעסוקה עם הזמן. הצרה היא, שקל הרבה יותר לקצץ, לשרוף, לכסח ולשרטט תרשימי תהליכים חדשים מאשר לקפץ מעל מכשולים גבוהים בקפיצה אחת וליצור.

מחקרים מסוימים שנערכו על ידי משרד היועצים מרטר בקשר לסממני אזעקות שהם הסממנים של העובדים המצטיינים בחברות שרווחיהן מעל הממוצע בפלח הענף שלהן, מפיצים אור על עניין זו. העובדים המצטיינים שנתגלו בסקר הגיעו לרווחים גבוהים שמעל לממוצע מכיוון שהיו להם עלויות מתחת לממוצע בנוסף על הכנסות ממוצעות, או מכיוון שהיו להם הכנסות מעל לממוצע ועלויות ממוצעות. ‏במילים אחרות, אנשי מרטר מצאו שיצירת אזעקה עסקית לעשייה, עדיפה על קיצוץ. במיוחד כאשר יצירת אזעקה עסקית לעשייה גרמה לכך שווי השוק של המניות עלה במהירות גדולה פי שניים בחברות שהשיגו רווחים מעל לממוצע לאחר שרשמו לזכותן הכנסות שמעל לממוצע מאשר בחברות שהשיגו תשואות גבוהות מאוד בחסדי עלויות נמוכות מאוד?

זה לא בדיוק מה שצריך להוכיח במשוואה מתמטית, אבל ניתן לתפוס מה הכוונה. כיום למנכ"ל חייב להיות עניין של ממש בחברה שלו, והוא צריך להשקיע במניותיה כמו ביצירת אזעקה עסקית לעשייה, לפחות 300 ‏עד 400 ‏אלף דולרים מתוך משכורת של 3-2 ‏מיליון דולרים בשנה. ‏נשמע לי בהחלט הגיוני. לגבי עולם העסקים כיום ניתן לומר שחברות שיטתיות ישגשגו בשוק רגוע, הנע לאיטו ובצורה מסודרת העסקים ה"מטורפים" יכלו מן העולם . אם אתם יכולים לסמוך על כך שהדור הבא של העוגיות, או הסוודרים או התוכנות או אזעקות שאתם מייצרים, יחזיק מעמד הרי שזה לא תמיד יהיה בזכות יצירת אזעקה עסקית בהולה לעשייה, קיים שלב גבוה שבו נדרשת צמיחה מבוקרת והוצאות מבוקרות. כוכבי האתמול המומחים ביצירת אזעקה עסקית לעשייה, וזאת הבשורה הפסימית. כוכבי האתמול הם עבדי הפולחנים שהביאו להם הצטיינות בימיהם הראשונים, כמעט שאינם מסוגלים להשתנות, רבים מהם גוועים או חדלים להיות בעלי חשיבות.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009